رادان: دیگران را برای شرکت در انتخابات پای صندوق رای بیاورید

رادان: دیگران را برای شرکت در انتخابات پای صندوق رای بیاورید

فرمانده فرجا از مردم خواست به پای صندوق های رای بیایند، به ویژه کسانی که در شرکت در انتخابات تردید دارند.

به گزارش EDHA، سردار احمدرضا رادان در حاشیه همایش دیدار با خانواده های کارکنان نیروی انتظامی کشور که صبح امروز در مرکز فراه برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: نیروی انتظامی. وظیفه با حضور سربازان و همه پرسنل از مرز تا مرکز در خصوص انتخابات در تمامی خطوط پلیس ویژه انجام می شود و سربازان ما حضور پر رنگی دارند و نقش مهمی در آن دارند.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه مسیولیت تامین امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است، گفت: با هم قول داده ایم که تا پایان عمر تا روز انتخابات امنیت را تامین کنیم. شاید در این راه نخوابیم، اما به قصد تقرب به خدا وارد این راه شده ایم.

وی افزود: حق مردم امنیت است و باید در امنیت کامل به انتخابات بروند. ما این امنیت را تامین می کنیم. اما وظیفه مردم در برابر این سربازان چیست و در برابر این سربازان بی خواب چه باید بکنند؟ وظیفه فقط رای دادن نیست، بلکه برای انتخابات پیش رو باید دیگران را به حضور در پای صندوق های رای و رای دادن تشویق کنیم.

رادان ادامه داد: اگر فردی در خانواده بر اساس حقی که در سربازی داریم در شرکت در انتخابات تردید دارد باید او را تشویق به رای کنیم.

فرمانده فرجا ادامه داد: رای در انتخابات قدرت ما و شکست نظام دشمن است. لذا ضمن عرض سلام و ادب و احترام به تمامی دست اندرکاران امنیت انتخابات به ویژه سربازان از فضل الهی همه را به شرکت در انتخابات دعوت می نماییم ضمن تامین امنیت بار دیگر با تامین امنیت انتخابات وی با حضور در شعب رای گیری چشم دشمنان را پنهان کرده است. جعبه

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رادان: دیگران را برای شرکت در انتخابات پای صندوق رای بیاورید" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رادان: دیگران را برای شرکت در انتخابات پای صندوق رای بیاورید"، کلیک کنید.