رییس فدراسیون بدنسازی: علاقمندیم آذربایجان غربی میزبان مسابقات “مستریونیورس” باشد

رییس فدراسیون بدنسازی: علاقمندیم آذربایجان غربی میزبان مسابقات "مستریونیورس" باشد

به گزارش EDHA آذربایجان غربی، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در حاشیه مجمع عمومی و سالیان هیات استان آذربایجان غربی در گفت و گویی اظهار کرد: بدنبال برگزاری مسابقات “مستریونیورس” به میزبانی استان آذربایجان غربی هستیم و در این خصوص با استاندار این استان دیدار و گفت و گو خواهیم داشت.

وی افزود: این رقابت از رقابت های رنکینگ دار جهانی است که نزدیک 100 هزار دلار جایزه آن و در رشته های فیتنس چلنج، پرورش اندام، فیزیک، مچ اندازی ، پاورلیفتینگ و قوی ترین مردان برگزار و با توجه به تعداد ورزشکاران و تیم های اعلام آمادگی کننده، این رخداد برای کشورمان اهمیت ویژه ای خواهدداشت.

نصیرزاده در خصوص رقابت های آتی این رشته ورزشی نیز گفت: هفته اول اردیبهشت میزبان 21 امین دوره پارامچ اندازی و 22امین مچ اندازی دختران و پسران در رده های مختلف سنی در جزیره کیش و سپس مسابقات مستریونیورس در خردادماه خواهدبود که بین سه استان مازندران، تهران و آذربایجان غربی به عنوان میزبان انتخاب خواهدشد و مهرماه نیز هفتاد و هشتمین دوره مسابقت مردان جهان در این رشته برگزار خواهدشد.

پورایراندوست رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی اظهار کرد: آذربایجان غربی به عنوان نماینده کشورمان در رقابت های غرب آسیا به میزبانی عمان شرکت خواهدکرد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس فدراسیون بدنسازی: علاقمندیم آذربایجان غربی میزبان مسابقات “مستریونیورس” باشد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس فدراسیون بدنسازی: علاقمندیم آذربایجان غربی میزبان مسابقات “مستریونیورس” باشد"، کلیک کنید.