زاهدان شانزدهمین فرودگاه کشور در اعزام حجاج به سرزمین وحی است – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

زاهدان شانزدهمین فرودگاه کشور در اعزام حجاج به سرزمین وحی است - خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

محمدحسین آجیلیان روز یکشنبه در حاشیه نخستین اعزام حجاج زاهدانی به بیت الله در گفت وگو با خبرنگار EDHA، افزود: فرودگاه بین المللی زاهدان شانزدهمین فرودگاه کشور است که اعزام از آن انجام می شود.

وی ادامه داد: 58 هزار و 621 زایر از طریق فرودگاه های کشور به مدینه و جده اعزام می شوند و امروز نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه بین المللی زاهدان انجام شد که این روند تا 16 خرداد ماه جاری ادامه دارد.

مسوول عملیات حج شرکت فرودگاه های کشور ادامه داد: برگشت زایران که تقریباً 35 روز دیگر انجام می شود در بازه زمانی 15 تا 17 تیر ماه خواهد بود.

وی گفت: با تدبیر مدیر کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان و برگزاری جلسات مکرر و همکاری و همراهی سایر متولیان امر، مقدمات کار انجام و مشکلی در روند کار و تردد زایران وجود ندارد.

آجیلیان اظهار کرد: زایران در حج تمتع بار غیر همراه شان را که 48 ساعت قبل تحویل می دهند؛ اما در خصوص بار همراه حتماً به توصیه های پلیس فرودگاه ها دقت و موارد را رعایت کنند تا مشکلی رخ ندهد.

وی تاکید کرد: خانواده های زایران بیت الله الحرام با توجه به فرهنگ استانی حین استقبال از زایران به عدم وجود اختلال در روند اعزام از مراجعه و تجمع در فرودگاه خودداری کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زاهدان شانزدهمین فرودگاه کشور در اعزام حجاج به سرزمین وحی است – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زاهدان شانزدهمین فرودگاه کشور در اعزام حجاج به سرزمین وحی است – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.