زورخانه پوریای ولی شهرکرد پس از ۲ دهه مرمت و بازسازی شد

زورخانه پوریای ولی شهرکرد پس از ۲ دهه مرمت و بازسازی شد

به گزارش خبرگزاری EDHA استان چهارمحال ویختیاری ،محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: پس از دو دهه نواختن ضرب در گود «زورخانه پوریای ولی شهرکرد» تعمیر، بهسازی و نوسازی شد.

وی  افزود: زورخانه ای «پوریای ولی شهرکرد» با اختصاص اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان بازسازی، تعمیر و نوسازی شد.

وی تصریح کرد: حفظ ورزش باستانی و زورخانه ای، حفظ هویت ملی است و ورزش باستانی و زورخانه ای نمایانگر تاریخ و فرهنگ ایران اسلامی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای آمیخته با شجاعت، قدرت و جوانمردی است.

محمود سلیمی با اشاره به اهمیت نوسازی اماکن های ورزشی در سطح استان بیان کرد: بهسازی و نوسازی اماکن های ورزشی استان از اهداف مهم اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری است.

همچنین سلیمی از پیگیری و تلاش‌های سهراب مهدیان رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای و باستانی استان در جهت همراهی در اجرای عملیات تعمیرات سالن تقدیر و تشکر نمود .

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زورخانه پوریای ولی شهرکرد پس از ۲ دهه مرمت و بازسازی شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زورخانه پوریای ولی شهرکرد پس از ۲ دهه مرمت و بازسازی شد"، کلیک کنید.