سخنگوی شورای نگهبان: نامزدها و مردم اگر شکایتی در مورد انتخابات دارند، اعلام کنند

سخنگوی شورای نگهبان: نامزدها و مردم اگر شکایتی در مورد انتخابات دارند، اعلام کنند

سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد: نامزدها و مردم شکایت احتمالی خود را از طریق سامانه «مردم ناظر» به شورای نگهبان اطلاع دهند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری EDHA، هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: نتایج بررسی انتخابات ریاست جمهوری توسط وزارت کشور اعلام شد. کار ستاد نظارت بر انتخابات در این راستا ادامه دارد.

وی افزود: اگر نامزدها و مردم شکایتی دارند از طریق سامانه «مردم ناظر»، یا حضوری به دبیرخانه شورای نگهبان اعلام کنند.

وی ادامه داد: ما در اسرع وقت صحت انتخابات را بررسی می‌کنیم، در روز انتخابات موارد جزیی اعلام شد که عزیزان در کارگروه ویژه بررسی کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سخنگوی شورای نگهبان: نامزدها و مردم اگر شکایتی در مورد انتخابات دارند، اعلام کنند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سخنگوی شورای نگهبان: نامزدها و مردم اگر شکایتی در مورد انتخابات دارند، اعلام کنند"، کلیک کنید.