سیلاب در پاکستان جان بیش از ۲۰۰ نفر را گرفت

سیلاب در پاکستان جان بیش از ۲۰۰ نفر را گرفت

EDHA:

تعداد قربانیان باران های موسمی در پاکستان از ماه گذشته به 215 نفر افزایش یافته است.

«عرفان علی» یکی از مسئولان اداره مدیریت بلایای منطقه ای پنجاب از جان باختن 24 نفر بر اثر بارندگی شدید در 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از ماه جولای بر اثر بارندگی شدید، تعداد قربانیان به 24 نفر رسیده است. 215 نفر افزایش یافته و احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

مسئولان سازمان مدیریت بحران کشور از وقوع سیل و رانش زمین در برخی مناطق بر اثر بارندگی ها خبر دادند.

مقامات همچنین اعلام کردند که بیشترین تلفات در ایالت های پنجاب، خیبر پختونخوا و سند رخ داده است.

به گزارش آناتولی، مقامات اعلام کردند که برخی از جاده ها و پل ها به دلیل رانش زمین و سیل آسیب دیده اند که باعث اختلال در تردد خودروها و آسیب رساندن به بیش از 2200 خانه شده است.

تلاش ها برای عادی سازی اوضاع ادامه دارد.

دمای زمین از آغاز عصر صنعتی 1.1 درجه گرم شده است و اگر کشورها انتشار گازهای گلخانه ای را به شدت کاهش ندهند، روند گرمایش ادامه خواهد یافت.

با گرم شدن هوا، رطوبت بیشتری در اتمسفر رسوب می‌کند که باعث می‌شود در مدت زمان کوتاهی، گاهی اوقات در یک منطقه محدود، بارندگی شدیدتر شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیلاب در پاکستان جان بیش از ۲۰۰ نفر را گرفت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیلاب در پاکستان جان بیش از ۲۰۰ نفر را گرفت"، کلیک کنید.