شاهد طلاق هایی با 20 سال زندگی مشترک هستیم

EDHA: شاهد طلاق هایی با 20 سال زندگی مشترک هستیم

اولین همفکری تخصصی ابتکاری با هدف تقویت روند اصلاح و بهسازی خانواده ها در تالار پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد.

در این نشریه میشم نعمتی، رییس کارگروه کنترل و کاهش طلاق معاونت اجتماعی وزارت کشور تاکید کرد که برای تاثیرگذاری بر موضوع طلاق، معرفی کارشناسان همراه با تشویق و تشویق ضروری است. تجربه. وی بیان کرد: همه حاضران در این جلسه کسانی هستند که با تقسیم بار خانواده را به دوش می کشند و امروز در این دولت فرصت تفکر فراهم شده است.

وی نقش فعالان مشهور در موضوع طلاق را مهم خواند و افزود: خوشبختانه دولت سیزدهم قصد دارد موضوع کاهش طلاق و صیانت از خانواده را به دست فعالان صاحب نام بسپارد. قبل از این دوره ما دسترسی چندانی به این ظرفیت ها نداشتیم، اما امروز این فرصت را داریم که با نهادهای ملی دیدار کنیم و در مورد کارهایی که انجام داده اند و کارهایی که انجام نداده اند صحبت کنیم.

رییس کارگروه کنترل طلاق و کاهش طلاق معاونت اجتماعی وزارت کشور تاکید کرد: یک سال و نیم پیش طبقه بندی کردیم و چهار موضوع اصلی را در زمینه طلاق و کاهش جمعیت شناسایی کردیم. متاسفانه هنوز هیچکس علل طلاق را بر اساس منطقه محاسبه نکرده است، مثلاً اگر پنج اقلیم فرهنگی در کشور وجود دارد، وضعیت هر منطقه چگونه است، علل طلاق چیست و چگونه می توان آن را انجام داد؟ با این مشکل مبارزه کنید

نعمتی از آمار طلاق در نهادهای دولتی گفت و این آمار را ویرانگر خواند و افزود: بر اساس آمارها مشکل طلاق در ادارات جدی است و از سوی دیگر دولت تلاش می کند افراد را درگیر باندها کند. برای حل این مسیله.

وی درباره کارگروه های پیشنهادی در حوزه حمایت از خانواده توضیح داد و ادامه داد: در کمیته هایی که در این کارگروه و با همکاری گروه های مردمی وجود دارد، درباره حمایت قبل از ازدواج یک سند اولیه؛ بعد از ازدواج که مربوط به الحاق خانواده است، کمیته طلاق تشکیل می دهیم.

رییس کارگروه کنترل طلاق و کاهش طلاق وزارت کشور از ایجاد دوره های تقویتی برای فعالان داخلی خبر داد و گفت: برای تقویت و تقویت فعالان داخلی، سفیری در سطح مسیولان داخلی داشته باشید. در هر محله ای که مسایل خانوادگی را در سطح اقوام و همسایه ها دنبال می کند.

نعمتی با اشاره به موارد متعدد زوج های با سابقه 20 ساله ازدواج که اکنون در مسیر طلاق قرار دارند، گفت: خانواده باید برای افراد مختلف حفظ شود چرا که بیش از دو دهه است که شاهد خانواده هایی بوده ایم که ازدواج کرده اند. بعداً می خواهد طلاق بگیرد. با زندگی مشترک باید 10، 15 و 20 سال آینده طلاق را مدیریت کنیم.

وی تاکید کرد: این طرح یکی از اقداماتی است که برای دانش آموزان دختر استان تهران برای ایجاد و گردهمایی خانواده آغاز شده است و هر دو سال یک بار چهار جلسه برای دختران در نظر گرفته شده است که این افراد به عضویت هدیه درآیند. باشگاه قدم به قدم

رییس کارگروه کنترل و کاهش طلاق معاونت اجتماعی وزارت کشور اصحاب رسانه را یکی از چالش های پیش روی خانواده ها می داند و می گوید: یکی از چالش های جدی که با آن مواجه هستیم اهالی رسانه هستند. تصویر منفی از مسیله خانواده و ترویج سبک زندگی غربی.» این کار را می کنند و ما باید از این طریق مطالب فرهنگی و هنری تولید کنیم و به همین دلیل در حال ساخت کلیپ های مختلف هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شاهد طلاق هایی با 20 سال زندگی مشترک هستیم" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شاهد طلاق هایی با 20 سال زندگی مشترک هستیم"، کلیک کنید.