شهباز شریف: به خبرهای خوب امیدوار بودیم اما افسوس که چنین نبود

شهباز شریف: به خبرهای خوب امیدوار بودیم اما افسوس که چنین نبودتصویر مربوط به سفر رییس جمهور به پاکستان در اوایل اردیبهشت

نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز همدردی و تسلیت با مردم ایران، گفت: با نگرانی تحولات مربوط به سانحه را دنبال می کردیم و به خبرهای خوب امیدوار بودیم اما افسوس که چنین نبود.

به گزارش EDHA، شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان در شبکه ایکس نوشت: ما با نگرانی تحولات مربوط به سانحه بالگرد رییس جمهور رییسی را دنبال می کردیم و به خبرهای خوب امیدوار بودیم اما افسوس که چنین نبود. پاکستان به نشانه احترام به رییس جمهور و همراهانش و همبستگی با ملت برادر ایران، یک روز عزا عمومی برگزار خواهد کرد و پرچم پاکستان نیز نیمه برافراشته خواهد بود. پاکستان کمتر از یک ماه پیش در سفری تاریخی میزبان رییس جمهور رییسی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران بود. آنان دوستان خوب پاکستان بودند. اینجانب همراه با دولت و ملت پاکستان این ضایعه عظیم را به ملت ایران تسلیت و ابراز همدردی می نمایم. روح شهدا قرین رحمت الهی باد. ملت بزرگ ایران با شجاعت مرسوم خود بر این فاجعه فایق خواهد آمد.

نخست وزیر پاکستان روز دوشنبه برای ادای احترام به سفارت کشورمان در اسلام آباد رفت.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهباز شریف: به خبرهای خوب امیدوار بودیم اما افسوس که چنین نبود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهباز شریف: به خبرهای خوب امیدوار بودیم اما افسوس که چنین نبود"، کلیک کنید.