شکایت پرسپولیس به کمیته انضباطی بعد از بازی با تراکتور

شکایت پرسپولیس به کمیته انضباطی بعد از بازی با تراکتور

باشگاه پرسپولیس بعد از پایان بازی با تراکتور به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز از سوی تیم حریف به کمیته انضباطی شکایت کرد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری EDHA و به نقل از  رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، پرسپولیس پنجشنبه شب در تبریز به مصاف تراکتور رفت و با تساوی ۱-۱ متوقف شد. 
بعد از پایان بازی، باشگاه پرسپولیس به دلیل استفاده تیم حریف از علیرضا بیرانوند به کمیته انضباطی شکایت کرد. باشگاه پرسپولیس به دلیل فسخ غیرقانونی قرارداد از سوی این بازیکن او را بازیکن غیرمجاز تلقی می‌کند و بلافاصله پس از پایان بازی شکایت خود را تقدیم فدراسیون فوتبال کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شکایت پرسپولیس به کمیته انضباطی بعد از بازی با تراکتور" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شکایت پرسپولیس به کمیته انضباطی بعد از بازی با تراکتور"، کلیک کنید.