صنعا: پاسخ تکان‌دهنده یمن به «رژیم نازیسم» حتمی است

صنعا: پاسخ تکان‌دهنده یمن به «رژیم نازیسم» حتمی است

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن بر حتمی بودن پاسخ «محکم و تکان‌دهنده» این کشور به رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش EDHA، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعا) اعلام کرد: «بدون تردید، پاسخ محکم و تکان‌دهنده این کشور به رژیم نازیسم در راه است.»

پیش از این، سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن گفته بود مسیر جبهه‌های پشتیبانی در جنوب لبنان، یمن و عراق و پاسخ حتمی است.

الحوثی گفت: جنایت ترور اسماعیل هنیه، رهبر حماس و فواد شکر، فرمانده جهادی بر تمام اوضاع تاثیر گذاشته است و نبرد با اسرائیل در اوج خود قرار دارد. جنایات اخیر دشمن، رهبرانی از امت اسلام را هدف قرار داد که نقشی متمایز و برجسته در حمل پرچم جهاد و رویارویی با دشمن اسلام و مسلمانان داشتند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صنعا: پاسخ تکان‌دهنده یمن به «رژیم نازیسم» حتمی است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صنعا: پاسخ تکان‌دهنده یمن به «رژیم نازیسم» حتمی است"، کلیک کنید.