عکس| نکته جذاب رکورد 900 گل کریستیانو رونالدو

به گزارش خبرگزاری EDHA؛ کریستیانو رونالدو در حالی به رکورد تاریخی ۹۰۰ گل دست پیدا کرده که حدود نیمی از گل‌های خود را پس از ۳۰ سالگی به ثمر رسانده است‌.

دیدار تیم‌های ملی پرتغال و کرواسی از هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ با برتری ۲-۱ سلسائوی اروپا به پایان رسید. تقابلی که لحظه‌ای تاریخی در آن رقم خورد و کریستیانو رونالدو به رکورد بی‌نظیر ۹۰۰ گل در دوران حرفه‌ای خود دست پیدا کرد.

رونالدوی 39 ساله با گلی که شب گذشته به ثمر رساند، به آمار خیره‌کننده 4۳۷ گل پس از 30 سالگی رسید که بیش از تعداد گل‌های تمام دوران حرفه‌ای خیلی از اساطیر دنیای فوتبال است. طرح گرافیکی زیر، نشان می‌دهد رونالدو تقریبا نیمی از گل‌های خود را از ۳۰ تا ۳۹ سالگی به ثمر رسانده است:

مقایسه تعداد گل‌های کریستیانو رونالدو قبل و بعد از ۳۰ سالگی

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| نکته جذاب رکورد 900 گل کریستیانو رونالدو" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| نکته جذاب رکورد 900 گل کریستیانو رونالدو"، کلیک کنید.