غرق شدن مادر و فرزند در رودخانه کارون در ایذه

غرق شدن مادر و فرزند در رودخانه کارون در ایذه

EDHA:

محمود علی محمدی امروز (26 ضمری) در گفت و گو با EDHA گفت: به همین دلیل برای تفریح ​​به حاشیه رودخانه کارون در روستای ده شیخ در منطقه سوسان شهرستان ایزه رفت. خانواده ای جان باختند مادر و فرزند این خانواده به دلیل بالا بودن آب رودخانه دچار حادثه شدند.

وی افزود: پس از اطلاع به مرکز کنترل و هماهنگی جامعه ساری میس، تیم های امدادی این جمعیت به منطقه حادثه اعزام و به همراه اهالی منطقه جست و جوی دو نفر غرق شده در رودخانه را آغاز کردند. .

رئیس جمعیت هلال حمار ایزدی گفت: شب گذشته حوالی ساعت 21 شب گذشته جسد یک کودک در منطقه امامزاده سلطان ابراهیم که یکی از مناطق ناامن است، پس از چند روز جستجو پیدا شد.

وی تصریح کرد: جستجو برای یافتن جسد مادر ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "غرق شدن مادر و فرزند در رودخانه کارون در ایذه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "غرق شدن مادر و فرزند در رودخانه کارون در ایذه"، کلیک کنید.