فائزه هاشمی «مشروط» آزاد شد / آزادی او با نامه اخیرش از زندان ارتباطی دارد؟

فائزه هاشمی «مشروط» آزاد شد / آزادی او با نامه اخیرش از زندان ارتباطی دارد؟

به گزارش EDHA، فائزه هاشمی، دختر اکبر هاشمی رفسنجانی از زندان آزاد شد.

 محمدحسین آقاسی، وکیل خانم هاشمی ضمن تایید این خبر دراین‌باره به EDHA گفت: «پیش از این با آزادی مشروط خانم فائزه هاشمی رفسنجانی مخالفت صورت گرفته بود ولی امروز با ابلاغ رای دادگاه تجدید نظر به ما خانم فائزه هاشمی به‌صورت مشروط از زندان آزاد شد.»

او درباره آزادی مشروط فائزه هاشمی بیان کرد: «از آن‌جایی که آزادی ایشان به‌صورت مشروط است، درصورت بروز هر اقدام تخلفی مجدد به زندان برمی‌گردد و باقی مانده حکم که حدود یک سال و نیم است را باید مجدد سپری کند.»

آقاسی در پاسخ به این پرسش که رای آزادی خانم هاشمی ارتباطی با نامه اخیر ایشان از زندان اوین دارد یا خیر توضیح داد: «این رای هیچ ارتباطی به نامه خانم فائزه هاشمی که اخیراً منتشر شده ندارد.»

فائزه هاشمی اخیراً یک نامه از وضعیت بند زنان زندان اوین منتشر کرده بود.

۲۳۳۲۳۳

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فائزه هاشمی «مشروط» آزاد شد / آزادی او با نامه اخیرش از زندان ارتباطی دارد؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فائزه هاشمی «مشروط» آزاد شد / آزادی او با نامه اخیرش از زندان ارتباطی دارد؟"، کلیک کنید.