فوت 101 نفر در تصادفات تعطیلات عید فطر

فوت 101 نفر در تصادفات تعطیلات عید فطر

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی فرزانه گفت: در چند روز گذشته 101 نفر از شهروندان کشورمان بر اثر حوادث رانندگی در جاده ها و خیابان های شهر جان خود را از دست دادند این در حالی است که سال گذشته نسبت به مدت مشابه در ایام عید سعید فطر. تعطیلات، آمار قبلی کاهش 46 درصدی را نشان می دهد.

به گزارش EDHA، سردار تیمور حسینی وی در یک برنامه تلویزیونی گفت: از ابتدای تعطیلات عید سعید فطر تا سه شنبه شب (21 تا 23 فروردین) بیش از 98 میلیون بار ترافیکی در کل کشور رخ داد.

وی افزود: گیلان و مازندران پربازدیدترین نقاط در این تعطیلات و مازندران و گیلان پرجمعیت ترین نقاط این دو استان بودند. در حال حاضر شاهد بازگشت تعداد زیادی از مسافران در تعطیلات عید هستیم.

حسینی درباره تعداد قربانیان سوانح رانندگی در این مدت گفت: متاسفانه تا دیروز 101 نفر از شهروندان بر اثر حوادث رانندگی در جاده ها و خیابان های شهرمان جان خود را از دست دادند این در حالی است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته عید سعید قربان. تعطیلات فطر آمارهای قبلی کاهش 46 درصدی را نشان می دهد.
پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فوت 101 نفر در تصادفات تعطیلات عید فطر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فوت 101 نفر در تصادفات تعطیلات عید فطر"، کلیک کنید.