فوران آتشفشان، آسمان فیلیپین را بنفش کرد

فوران آتشفشان، آسمان فیلیپین را بنفش کرد

فوران “بنفش” آتشفشان کانلاوان، آسمان فیلیپین را رنگ آمیزی کرد.

به گزارش EDHA، «راشا تودی» گزارش داد که پس از ریزش کوه این آتشفشان، با ریزش خاکستر سنگین بوی گوگرد به مناطق مجاور رسیده است.

رسانه های محلی نیز به نقل از کارشناسان گزارش داده اند که این فرآیندهای کم ماگما می تواند به مواد منفجره تبدیل شود.

Canluon یک آتشفشان چینه فعال در فیلیپین است که در جزیره Negros واقع شده است.

روزنامه گاردین همچنین گزارش داد که مقامات به ساکنان نزدیک آتش هشدار داده اند که به دلیل احتمال آتش سوزی محل را تخلیه کنند.

روز گذشته (دوشنبه) بر اثر زلزله نسبتا شدید، خانه تعدادی از مردم شهر کنلاون به طور موقت تخریب شد و سه شرکت هواپیمایی نیز در روز دوم 32 پرواز را لغو کردند.

مقامات دولتی روز سه شنبه هشدار دادند که طوفان های بیشتری از جمله ریزش خاکستر خطرناک و دود گوگرد وجود دارد و از مردم خواستند در پناهگاه ها بمانند و با تهدید انتشار گازهای سمی در هوا مواجه شوند. آنها همچنین هشدار دادند که رودخانه های پایین دست در معرض سیل، رانش گل و سایر خطرات هستند.

همچنین، سازمان های دولتی هنوز از مفقود شدن، مجروح شدن یا تلفات احتمالی انفجار روز دوشنبه گزارشی ارایه نکرده اند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فوران آتشفشان، آسمان فیلیپین را بنفش کرد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فوران آتشفشان، آسمان فیلیپین را بنفش کرد"، کلیک کنید.