فیلم| بزرگترین آسانسور جهان با ظرفیت حمل 235 نفر

بزرگترین آسانسور مسافری جهان، آسانسور جدید 16 تنی Hankook هند دارای 18 قرقره و 9 کابل است و بین پنج طبقه با سرعت 1.3 فوت در ثانیه حرکت می کند. بزرگترین آسانسور جهان می تواند 235 نفر را در یک زمان حمل کند.

فیلم | بزرگترین آسانسور جهان با ظرفیت 235 نفر

EDHA:

این آسانسور که در مرکز خرید جایا، بمبیی، هند واقع شده است، ظرفیت 235 مسافر را دارد. ویدیویی که مشاهده می کنید تنها یک در را در یک طرف ساختمان نشان می دهد، در حالی که سه در دیگر که بسته هستند و همه بالا و پایین می روند در سمت دیگر ساختمان قرار دارند.

صفحه ای که این فیلم را در فضای مجازی منتشر می کند، نوشت: این آسانسور در مرکز Geo World در بمبیی، مرکز تجاری و فرهنگی جدید هند است.

بزرگترین آسانسور جهان با مساحت 277.5 فوت مربع توسط شرکت حمل و نقل عمودی فنلاندی Koon Corporation رونمایی شد.

بزرگترین آسانسور مسافری جهان، آسانسور جدید 16 تنی Hankook هند دارای 18 قرقره و 9 کابل است و بین پنج طبقه با سرعت 1.3 فوت در ثانیه حرکت می کند. بزرگترین آسانسور جهان می تواند 235 نفر را در یک زمان حمل کند. این آسانسور به اندازه یک آپارتمان کوچک است.

این آسانسور برای جابجایی میهمانان مراسم های بزرگی مانند عروسی، همایش و … که در این ساختمان برگزار می شود نصب می شود و تعداد مراجعه کنندگان به همایش ها و نمایشگاه های واقع در این ساختمان را افزایش می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیلم| بزرگترین آسانسور جهان با ظرفیت حمل 235 نفر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیلم| بزرگترین آسانسور جهان با ظرفیت حمل 235 نفر"، کلیک کنید.