قتل زن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو بخاطر طلاهایش

قتل زن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو بخاطر طلاهایش

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: زن جوانی به جرم سرقت طلا همسایه خود را با 35 ضربه چاقو کشت.

به گزارش EDHA، سردار علی ولی پورگودرزی درباره جزئیات این پرونده گفت: یکشنبه سوم اردیبهشت ماه ساعت 16 شب صدای فریاد چند زن را در خیابان برد شنید که لحظاتی بعد یک مظنون میانسال جان باخت. زن مسن به پلیس خبر داد.

این خبرگزاری افزود: تیم کارآگاه حوزه دهم پلیس آگاهی تحقیقات فوری در خصوص این حادثه را آغاز کرده و تیم تحقیقات جنایی نیز در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با ورود همکارانم به خانه این زن، جسد زن 67 ساله ای را مشاهده کردند که با 35 ضربه چاقو کشته شده بود و طلاهای دست و گردنش به سرقت رفته بود .

گدرزی گفت: در بررسی های بیشتر مشخص شد در کمد منزل این زن مقداری پول نقد و طلا وجود دارد که سرقتی نبوده و این موضوع مشکوک به ماموران پلیس را بیشتر کرده است.

وی در پاسخ به اظهارات یکی از همسایه ها افزود: همکارانم با مردی که با پلیس تماس گرفت صحبت کردند، او در مورد این زن که همسایه بسیار مهربانی بود، اما تنها زندگی می کرد، گفت. ساعتی پیش دختر این زن با من تماس گرفت و گفت که مادرش تلفن را جواب نمی دهد، به همین دلیل رفتم او را چک کنم و دیدم در نیمه باز است و زن غرق در خون روی زمین افتاده است. . . برای همین ترسیدم، جیغ زدم و به پلیس زنگ زدم.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: همکارانم پس از دریافت اظهارات این همسایه، اثر انگشت و دوربین های مداربسته منزل این خانم را بررسی کردند. در همین تحقیقات مشخص شد دختری به نام ساناز به همراه برادر و مادرش در طبقه دوم این ساختمان زندگی می کند. همزمان با قتل، دختر به ساختمان مراجعه کرد و اظهارات متناقضی به پلیس داد.

گدرزی گفت: در بررسی بیشتر تصاویر دوربین های مداربسته مشخص شد این زن جوان با یک کیسه کوچک به خیابان رفته و کیسه را روی سطح زباله خیابان اصلی رها کرده و به سرعت بازگشته است.

وی افزود: کارآگاهان جنایی به زودی این مادر و دختر خردسال را به عنوان تنها مظنون پرونده دستگیر کردند. متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف نکردند اما با کسب مدارک و شواهد موجود، دختر جوان به قتل پیرزن برای سرقت طلاها اعتراف کرد و متهمان برای چند فقره تحویل دادسرا شدند. ادامه داد روند قضایی

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قتل زن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو بخاطر طلاهایش" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قتل زن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو بخاطر طلاهایش"، کلیک کنید.