متوسط بلاتکلیفی خودرو ها و موتور سیکلت های رسوبی 5 سال است

رییس پلیس راهور فراجا در گفت وگو با EDHA خبر داد؛

متوسط بلاتکلیفی خودرو ها و موتور سیکلت های رسوبی 5 سال است

رییس پلیس راهور فراجا گفت: طولانی ترین مدت زمانی که وضعیت خودرو ها و موتور سیکلت های رسوبی بلاتکلیف و در پارکینگ های مربوطه باقی مانده اند به طور متوسط 5 سال است و ما در تلاش هستیم تا در رفع این بلاتکلیفی تسریع کنیم.

سردار سید تیمور حسینی فرمانده پلیس راهور فراجا، در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری EDHA، اظهار کرد: بحث تعیین تکلیف خودرو ها و موتور سیکلت های رسوبی در حال حاضر به مدت 2 سال است که به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مشخص شدن وضعیت بخشی از خودرو ها و موتورسیکلت های رسوبی نیازمندی به وجود آمدن یک سری هماهنگی های قضایی است که در حال پیگیری تعیین تکلیف این وسایل نقلیه هستیم و امیدواریم که به زودی سرنوشت خودرو ها و موتور سیکلت های رسوبی مدنظر مشخص شود.

رییس پلیس راهور فراجا همچنین خاطرنشان کرد: طولانی ترین مدت زمانی که وضعیت خودرو ها و موتور سیکلت های رسوبی بلاتکلیف و در پارکینگ های مربوطه باقی مانده اند به طور متوسط 5 سال است و ما در تلاش هستیم تا در رفع این بلاتکلیفی تسریع کنیم.

سردار حسینی اضافه کرد: به شرط ایجاد هماهنگی های قضایی پلیس راهور هم آمادگی تعیین تکلیف خودرو ها و موتور سیکلت های رسوبی را دارا بوده و همانطور که گفته شد، این قبیل موارد به طور ویژه در دستور کار ما قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: عمده دلایلی که برخی از خودرو ها و موتور سیکلت ها در پارکینگ های پلیس نگهداری شده و به عنوان رسوبی از آنها یاد می شود، به داشتن پرونده قضایی باز و به دلیل وقوع تصادفات جرحی و فوتی توسط مالک این وسایل نقلیه مربوط است.

به گفته فرمانده انتظامی پلیس راهور فراجا، هم اکنون هزاران دستگاه خودرو و همچنین موتورسیکلت در پارکینگ های ویژه این وسایل نقلیه وجود دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "متوسط بلاتکلیفی خودرو ها و موتور سیکلت های رسوبی 5 سال است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "متوسط بلاتکلیفی خودرو ها و موتور سیکلت های رسوبی 5 سال است"، کلیک کنید.