مراجعه ۲۹۰ نفر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون اصفهان

مراجعه ۲۹۰ نفر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون اصفهان

EDHA/اصفهان مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: ۲۹۰ نفر اهداکنندۀ خون هم‌زمان با روز آخر ماه صفر (۱۴شهریورماه) و سالگرد شهادت امام رضا(ع) به مراکز انتقال خون اصفهان مراجعه کردند.

کیان دهراب‌پور در گفت‌وگو با EDHA بیان کرد: از این تعداد، ۲۲۷ نفر از مردم اصفهان موفق به اهدای خون شدند و به این ترتیب پروندۀ نذر خون در ماه‌های محرم و صفر ۱۴۰۳ شمسی بسته شد.

 این پزشک تأکید کرد: ذخیرۀ خون استان اصفهان در حال حاضر ۲۴۲۰ واحد معادل ۶ روز است. حداقل استاندارد ذخیرۀ خون به روز، ۸ روز محسوب می‌شود.

به گزارش EDHA، ۲۳۷ نفر از مردم نیکوکار اصفهان در روز ۲۸ صفر (۱۲شهریورماه) به‌منظور اهدای خون به دو مرکز خواجوی شهر اصفهان و کاشان مراجعه کردند که از این میان ۱۹۷ نفر موفق به اهدای خون شدند. در روز اربعین (یکشنبه ۴شهریورماه) نیز ۲۸۷ نفر در دو مرکز اهدای خون خواجوی شهر اصفهان و کاشان حضور یافتند که ۲۱۲ نفرشان فرآیند اهدای خون را به پایان رساندند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مراجعه ۲۹۰ نفر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مراجعه ۲۹۰ نفر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون اصفهان"، کلیک کنید.