مردم با حضور در صفوف رأی میراث امام خمینی (ره) را پاس داشتند – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

مردم با حضور در صفوف رأی میراث امام خمینی (ره) را پاس داشتند - خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری EDHA، متن بیانه حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه استان و اسماعیل زارعی کوشا استاندار استان بدین شرح است:

روز جمعه، بار دیگر شاهد حماسه جمهور در انتخابات ریاست جمهوری بودیم و مردم با حضور به هم پیوسته در صفوف رأی، میراث گرانبهای امام خمینی (ره) یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را پاس داشتند.

با حمد و ستایش خداوند متعال و تشکر از حضور مردم عزیز کردستان در انتخابات دوره چهاردهم، حماسه برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری با چهار شاخصه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را به محضر مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران و رئیس جمهور منتخب تبریک می‌گوئیم.

همچنین بار دیگر یاد و خاطره شهید جمهور حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی را گرامی می‌داریم و بر روح پرفتوح ایشان و همه شهدای انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم.

بار دیگر چشم جهانیان به سوی ایران چرخید و شاهد حضور آگاهانه و زمان‌شناس ملت بزرگ ایران در پای صندوق‌های رأی بودیم.

در شرایطی که دشمنان و خناسان به دنبال تحریم انتخابات و عدم حضور مردم بودند؛ مردم با عزت و اقتدار، آزادی و سربلندی ایران را فریاد زدند.

بی تردید پیروز این انتخابات، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بصیر ایران هستند که ترفندها، توطئه‌ها و یأس آفرینی‌های دشمنان و بدخواهان را خنثی کردند.

جا دارد از تلاش‌ها و اقدامات تمامی عوامل برگزاری انتخابات، اعم از مجریان، ناظران، بازرسان، نیروهای امنیتی و انتظامی، شورای تأمین، رسانه‌ها و همه ستادهای انتخاباتی که شرایط را برای رقابت سالم و حضور مردم در تعیین سرنوشت خود فراهم نمودند، صمیمانه قدردانی نمائیم.

توفیقات جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب را در خدمت به مردم شریف ایران و تحقق وعده‌هایشان از خداوند منان مسالت می‌کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم با حضور در صفوف رأی میراث امام خمینی (ره) را پاس داشتند – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم با حضور در صفوف رأی میراث امام خمینی (ره) را پاس داشتند – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.