مشاوران ازدواجی که برای وصل کردن آمدند

مشاوران ازدواجی که برای وصل کردن آمدند

EDHA:

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران اخیرا اعلام کرد: بیشتر درگیری های خانوادگی که منجر به طلاق می شود ناشی از هیجانات و شوخی های غیرضروری است و تحقیقات نشان می دهد که کمتر از 100 درصد این درگیری ها حداقل 15 درصد می تواند باشد. با ارائه بهترین خدمات مشاوره ای جلوگیری می شود. طلاق.”

اگر به مضرات طلاق به ویژه برای کودکان نگاه کنید، این جمله که ارائه خدمات مشاوره ای خوب می تواند از طلاق جلوگیری کند بسیار منطقی است. طلاق برای زن و مرد مضرات زیادی دارد. مضراتی که مردان تجربه می کنند عبارتند از: احساس افسردگی از جمله احساس تنهایی و انزوا، احساس گناه و غیره، ترس از عدم جذابیت پس از طلاق، اعتماد به نفس پایین در مردان، عزت نفس پایین، ناتوانی در برقراری ارتباط موثر. بعد از طلاق و جدایی، بی انگیزگی در مردان، افکار خودکشی و گاهی انجام آن، از دست دادن درآمد ناشی از افکار و احساسات و ناراحتی و غیره. چهره اجتماعی مردان پس از طلاق متفاوت بودن با قبل، ترس از قضاوت اطرافیان، عدم توجه و محبت اطرافیان از دیگر مشکلات مردانه مانند گذشته است. اما این عیب در بین زنان نیز وجود دارد. احساس تنهایی، انزوا، تنهایی، پشیمانی، اضطراب، افسردگی، شکایات جسمی متعدد، حساسیت و افسردگی در روابط بین فردی، سوء ظن به دیگران، ناامیدی، درماندگی، ناامیدی، سرزنش خود، فقدان زندگی احساس طلاق، ناامیدی، خودکشی کودکان، مزاحمت دیگران در محیط کار و جامعه.

اما طلاق ریشه در عوامل مختلفی از جمله عدم تفاهم، عدم سازگاری زوجین، مسائل مالی، اختلاف سنی زیاد، خیانت، اعتیاد، عدم معاشرت، دعواهای مداوم، خیانت و روابط خارج از ازدواج، ضدیت و … دارد. اما شاید ندانید که با مشاوران متخصص و متعهد می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

نقش مشاوره در پایداری ازدواج

به همین دلیل می توان گفت که مشاوره ازدواج چقدر اهمیت دارد؟ البته نباید فراموش کرد که مشاوره مانند شمشیر دولبه است و برخی از روانشناسان و مشاوران با کمی تفاوت به طلاق رای می دهند که شاید اینطور نباشد. اما نباید از این نکته غافل شد که مشاوره ازدواج فواید بسیاری را برای شما به ارمغان می آورد. می تواند به شما کمک کند تا احساسات خود را شناسایی و روشن کنید. بسیاری از زوج هایی که در بحران هستند حتی نمی دانند مشکلات واقعی ازدواجشان چیست.

به عنوان مثال، همسری که مشکلات خشم دارد ممکن است با اعتیاد یا شرم دست و پنجه نرم کند. زنی که مشکلات کنترلی دارد ممکن است با هم وابستگی یا ناامنی هم سر و کار داشته باشد. یک درمانگر خوب نه تنها به عنوان یک زوج بلکه به عنوان یک دوست می تواند به شما کمک کند.

حال سوال این است که رفتار خوب چه تاثیری در روابط زوجین دارد؟ درمان می تواند به زوج ها کمک کند تا مسائل زمینه ای در رابطه را نیز در طول درمان شناسایی کنند، زمانی که درمانگر شما را به درستی می شناسد تا بتوانید در مورد راه حل تصمیم بگیرید. همچنین، مکالمه و مهارت های ارتباطی شما بهبود می یابد.

راهکارهای مختلف برای ازدواج

در اغلب موارد، راه حل شامل بهبود مهارت های ارتباطی و گفتگو با یکدیگر است، که باعث می شود ارتباط بهتری داشته باشید و شریک بهتری باشید. هر زوجی گهگاه با هم مخالفت می‌کنند، اما با مهارت‌های ارتباطی جدیدتان، می‌توانید وقتی در خانه هستید و هیچ‌کس دیگری در اطرافتان نیست، کارها را انجام دهید تا فشار روی رابطه‌تان را کاهش دهد.

درمان می تواند صمیمیت و ارتباط را به رابطه شما بازگرداند. دعوای کمتر و ارتباط بهتر به طور طبیعی منجر به افزایش صمیمیت و ارتباط می شود. این یک هدف کلیدی درمان است و اغلب از مزایای مشاوره زوجین است. نکته ای که باید بدانید این است که بسیاری از افراد ممکن است اعتماد به نفس داشته باشند و فکر کنند که مشاوره ازدواج به هیچ وجه به آنها کمک نمی کند، بنابراین شما به عنوان یک زوج باید یکدیگر را متقاعد کنید تا مشکلات ازدواج خود را حل کنید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشاوران ازدواجی که برای وصل کردن آمدند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشاوران ازدواجی که برای وصل کردن آمدند"، کلیک کنید.