مصدومیت سه سرنشین یک خودروی کوئیک در سانحه واژگونی

مصدومیت سه سرنشین یک خودروی کوئیک در سانحه واژگونی

EDHA/ سیمنان رئیس جمعیت هلال احمر میامی از مصدومیت سه سرنشین در تصادف خودروی تندرو خبر داد.

حسین اسماعیلی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی ۲۶ تیرماه با اعلام این خبر افزود: این خودروی تندرو در جاده میامی به شاهرود دچار سانحه شد.

وی در ادامه گفت: روز یکشنبه 26 تیرماه ساعت 16:16 از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر در 26 کیلومتری میامی شاهرود خبر تندرو اعلام شد انجمن به پایگاه امداد و نجات شهدای میامی.

رئیس جامعه ساری میسا شهرستان میامی افزود: این حادثه باعث مصدومیت سه نفر شد که با انجام اقدامات اولیه با همکاری اورژانس نجاتگران ساری میسا به مرکز بهداشت منتقل شدند.

به گزارش EDHA، استان سمنان بیشترین تصادفات رانندگی در کشور را به خود اختصاص داده که عامل 70 درصد تصادفات رانندگی در جاده های این استان است. کارشناسان پلیس راه، طویل و کویری بودن محورهای ارتباطی استان و خستگی راهداران ناشی از یکپارچگی محورها را از دلایل اصلی فراوانی واژگونی در ششمین محور اصلی ترافیکی می دانند. بزرگترین استان کشور.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصدومیت سه سرنشین یک خودروی کوئیک در سانحه واژگونی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصدومیت سه سرنشین یک خودروی کوئیک در سانحه واژگونی"، کلیک کنید.