مصدومیت پنج نفر در تصادف مزدا و اتوبوس در ایوانکی گرمسار 

مصدومیت پنج نفر در تصادف مزدا و اتوبوس در ایوانکی گرمسار 

EDHA/ سیمنان مسئول جمعیت سمنان ساری میس گفت: بر اثر برخورد مزدا با اتوبوس در جاده ایوانکی گرمسیر پنج نفر مصدوم شدند.

حسین درخشان ساعت 14:24 روز جمعه 31 تیرماه از برخورد مزدا با اتوبوس و سقوط مزدا به سازمان کنترل عملیات هلال احمر خبر داد. مرکز هماهنگی سیمنان.

وی در ادامه گفت: بلافاصله تیم امداد و نجات بنیاد جاده ایوانکی جامعه ساری میز در محل حادثه حاضر شده و اقدامات اولیه را انجام دادند.

مدیر ساری میس این استان تصریح کرد: بر اثر این حادثه که در جاده ایوانکی در 16 کیلومتری گرمسیر رخ داد، 5 نفر مصدوم شدند که 2 نفر توسط امدادگران سر میس به مرکز بهداشت انتقال یافتند. شده است. کرسنت و سه نفر دیگر توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: تمامی مجروحان از سرنشینان خودرو مزدا بوده و به سرنشینان اتوبوس آسیب جدی وارد نشده است.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصدومیت پنج نفر در تصادف مزدا و اتوبوس در ایوانکی گرمسار " هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصدومیت پنج نفر در تصادف مزدا و اتوبوس در ایوانکی گرمسار "، کلیک کنید.