مصوبات ستاد اربعین مرکز ملی فضای مجازی برای زائران

مصوبات ستاد اربعین مرکز ملی فضای مجازی برای زائران

EDHA:

دومین جلسه ستاد اربعین مرکز ملی فضای مجازی با حضور دستگاه ها، رانندگان، پیام رسان های داخلی، بخش خصوصی و فعالان این نهاد در زمینه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) برگزار شد. هارمونی عمدا ایجاد شد. در این دیدار میدانی بر رساندن صدای مردم مظلوم فلسطین و شهید اسماعیل هنیه و استفاده از پتانسیل بزرگترین اجلاس مذهبی جهان درباره سلامت اربعین، اخبار کذب و مشکلات حمل و نقل تاکید شد. زائران، اجرای خدمات مخابراتی و بررسی و تبادل نظر از طریق رسانه های داخلی.

ارتباط گروه های فرهنگی با کمیته های فعال در ستاد اربعین

از این رو حجت الاسلام احمدی رئیس کمیته فرهنگی اربعین کشور بر اهمیت ارتباط گروه های فرهنگی با کمیته های فعال در مرکز اربعین مرکز ملی فضای مجازی تاکید کرد و گفت: برخورد. اخبار جعلی و بی اساس یکی از دغدغه های اصلی ستاد مرکزی اربعین است که به همین منظور اخبار صحیح، سریع و اطلاع رسانی دقیق از نیازهای زائران را ارائه کرده است.

وی افزود: باید از ظرفیت های ایجاد شده در این جلسه استفاده کرد و از تمام توان ملی در خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران استفاده شود.

هماهنگی در ارائه خدمات به زائران حسینی (علیه السلام) در کشور

همچنین حمیدرضا زنده، رئیس مرکز ملی فضای مجازی اربعین نیز به اهمیت هماهنگی در ارائه خدمات مخابراتی توسط اپراتورها و پیام رسان های داخلی کشور اشاره کرد. آنها با ارائه رانندگان و پیک ها برای کمک به زائران، در نظر دارند این خدمات را با هم ترکیب کنند تا کیفیت خدمات رسانی به مردم را بهبود بخشند.

وی تصریح کرد: خدمات اپراتورهای همراه اول، رایتل و ایرانسل با توجه به مسئولیت اجتماعی به زائران ارائه می شود و امسال نیز خدمات ویژه معلولان در این بخش گنجانده شده است. خدمات زیرساختی توسط اپراتورها در 15 نقطه مسیر پردازش و هفت پایگاه مرزی در عراق ارائه خواهد شد.

رئیس ستاد اربعین مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد با توجه به برنامه ریزی های سه اپراتور به دنبال کاهش تعرفه های مخابراتی نسبت به رقبای عراقی در ایام اربعین حسینی (ع) هستیم و این اپراتورها به دنبال دارد. مجوزهای لازم برای ارائه خدمات وجود دارد

رئیس ستاد اربعین مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به شعار اربعین امسال «کربلا طریق الاقصی» و همچنین کمپین «هر موکبی پرچم فلسطین را حمل می کند و هر زائری شفا می یابد»، افزود: سخنان شهید مظلوم اسماعیل هنیه، مطالبی است که در اجلاس اربعین حسینی (ع) برای شنیدن صدای مردم مظلوم فلسطین مورد تاکید فعالان فرهنگی و مطبوعاتی قرار خواهد گرفت. جهان از طریق این جلسه بزرگ مذهبی.

راه اندازی چت ربات هوش مصنوعی بر روی پیام رسان های داخلی، مرکز ملی فضای مجازی

در پایان این جلسه مقرر شد پیام رسان های داخلی همانند سال های گذشته علاوه بر ارائه خدمات تماس تصویری، سرویس مکان محور را نیز فعال کنند که ده ها مسجد، موکب و هیئت را در سطح منطقه ثبت و ثبت کنند. تحت عنوان “در اطراف من چه می گذرد” فعال شده است. همچنین سرویس و خدمات ارزی اربعین بدون اینترنت به زائران ارائه شود.

دستیار هوشمند اوربان به نام «معاون زائر» با همکاری مرکز ملی فضای مجازی و پیام رسان های داخلی نیز در این پلتفرم ها در دسترس خواهد بود و اطلاعات مربوط به مفقودین، سایت های زیارتی ایرانی و وای فای را ارائه می کند در مورد وای فای شامل خدمات پیام رسانی در ایام اربعین حسینی (ع).

بر اساس بیانیه مرکز ملی فضای مجازی، ارائه اینترنت با قیمت مناسب، جمع‌آوری و انتشار محتوای باکیفیت، نمادسازی و راه‌اندازی کمپین‌های فرهنگی با تاکید بر وحدت مسلمانان در سراسر جهان، با معاملات جعلی اخبار بی وقفه و فعال سازی ظرفیت های تبلیغاتی و اطلاع رسانی در کشور از جمله تایید این ستاد.

با حضور در ستاد مرکزی اربعین ملی فضای مجازی، وزارت معارف اسلامی، مدارس، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستاد اربعین کشور، سازمان تبلیغات، سازمان بسیج مستضعفین، نمایندگان شهرداری تهران، خانه ماداگان، تبیان، سازمان اوج و پیام رسان های آیتا، بله، اپراتورهای آی گپ، ایرانسل، رایتل و همراه اول و جمعی از فعالان فرهنگی فضای مجازی حضور داشتند و برای هماهنگی بیشتر ایده ها و خدمات خود را ارائه کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصوبات ستاد اربعین مرکز ملی فضای مجازی برای زائران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصوبات ستاد اربعین مرکز ملی فضای مجازی برای زائران"، کلیک کنید.