معاونت سمای استان همدان میزبان مسابقات کشوری طرح قدس

معاونت سمای استان همدان میزبان مسابقات کشوری طرح قدس

پیش‌رویداد مسابقات کشوری طرح قدس (مسابقات قرآن و عترت در سما) به میزبانی معاونت امور مدارس استان همدان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری EDHA، هفدهمین دوره مسابقات کشوری طرح قدس در سما به میزبانی معاونت امور مدارس استان همدان از ۱۷ تا ۱۹ تیر با حضور ۲۹ استان در حال برگزاری است.

در این مسابقات که به صورت کشوری بین کارکنان و دانش‌آموزان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است بیش از ۶۰۰ شرکت‌کننده در حال رقابت هستند.

معاونت سمای استان همدان میزبان مسابقات کشوری طرح قدس

این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران به صورت مجزا و به صورت شفاهی و کتبی برگزار می‌شود که بخش کتبی پس از پایان یافتن بخش شفاهی و به صورت آنلاین برگزار می‌‌شود.

در این مسابقات از داوران برجسته کشوری به‌منظور ارزیابی عملکرد شرکت‌کنندگان بهره گرفته شده است.

معاونت سمای استان همدان میزبان مسابقات کشوری طرح قدس

بخش شفاهی این مسابقات به پنج دسته‌ حفظ قرآن کریم، اذان، مداحی، قرائت به روش تحقیق و قرائت به روش ترتیل تفکیک شده و بخش کتبی این مسابقات شامل تفسیرقرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معاونت سمای استان همدان میزبان مسابقات کشوری طرح قدس" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معاونت سمای استان همدان میزبان مسابقات کشوری طرح قدس"، کلیک کنید.