موج سرد قطبی و بارشی جدید در راه اصفهان

موج سرد قطبی و بارشی جدید در راه اصفهان

آسنا/اصفهان مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: موج سرمای قطبی از سمت شمال وارد شد و در تمامی مناطق این استان شاهد کاهش دما و کاهش بارندگی و برف هستیم و از شنبه در این استان مستقر می شود. . تا پایان هفته.

منصور شهرفروش در گفت وگو با EDHA، با اشاره به وضعیت جوی استان اصفهان اظهار کرد: تمامی محورهای استان اصفهان باز است و تردد در محور اردستان به اصفهان، گردنه زنجرگاه، گردنه نیا و فریدونشهر به روستاهای کلوسا محدود است. ترافیک کند است. اصفهان: بر اثر بارندگی شدید راه 7 روستا مسدود شده و تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

وی افزود: در چند روز گذشته موج های بارانی از سمت جنوب وجود داشت، اما موج فعلی یک موج سرد قطبی است که از شمال آمده و بیشتر مناطق شمالی این استان را در برگرفته است که باعث کمبود شد. دما و بارش باران و برف در تمام نقاط استان.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه این سامانه تا اواخر وقت امروز در این استان مستقر می شود، گفت: با ورود این سامانه قطبی دمای هوا از امروز 10 تا 15 درجه کاهش می یابد. مناطق شرقی مانند نایین و خاروبیابانک.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی این سامانه تا پایان شب با بارش شدید باران در مناطق مختلف این استان فعال خواهد بود و در استان مستقر می شود. سه شنبه در طول هفته.

این فروشنده شیشه خاطرنشان کرد: تمامی تیم های امداد و نجات این استان تا پایان هفته جاری در تاریکی به سر می برند راه ها و تجهیزات و تجهیزات قرار داده شده است. ماشین آلات 200 پایگاه اورژانس ثابت و سیار، 44 ایستگاه بزرگراهی، 46 پایگاه امداد جاده ای هلال احمر و همچنین ایستگاه های پلیس راه و خدمات شهری و 114 آتش نشانی شهرداری ایجاد شده است.

وی با اشاره به میزان بارش برف و باران در استان در 48 ساعت گذشته گفت: در اصفهان 24 سانتی متر، نایین 8.6 سانتی متر، کاشان 42 سانتی متر، اردستان نطنز 38 سانتی متر است و در استان 36 و 39 سانتی متر برف باریده است. آران و بودگول. برف بوده است

رییس سازمان مدیریت بحران استان اصفهان درباره تمهیدات پیش بینی شده توضیح داد: در همه شهرستان ها مراکز مدیریت بحران ایجاد شده و در 16 شهر و در نطنز به دلیل بارش شدید باران و مدارس و غیبت و تاخیر به دلیل تعطیلی ادارات محدودیت ایجاد شده است. به دلیل کاهش دما و مصرف کم گاز، فردا دفاتر بانک خروبیه تعطیل و مدارس به صورت غیرحضوری باز است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل قطع شدن دستگاه ترولی در محور اصفهان – اصفهان محدودیت های ترافیکی اعمال شده است، گفت: بسیاری از خودروها در مسیر ناش نطنز به دلیل یخبندان جاده در ترافیک گیر کرده اند. با وجود اینکه اعلام کردیم در صورت لزوم از سفرهای غیرضروری خودداری و وسایل زمستانی را حمل کنند، اما مردم توجهی نکردند و بدون هیچ امکاناتی وارد جاده شدند.

این فروشنده شیشه افزود: خودروها وارد محورهای برفگیر به ویژه محورهای شرق، نطنز، کاشان و گرین شوند و در صورت نیاز با زنجیر چرخ حرکت کنند. دیروز بر اثر انفجار مواد قابل اشتعال چهار نفر و دو نفر بر اثر غرق شدن گاز در اصفهان مجروح شدند که تعدادی جان باختند. امدادگران در 48 ساعت گذشته به 420 خودرو و 780 نفر و 500 نفر اسکان اضطراری داده اند.

وی با بیان اینکه تیم های شهرداری به برف روبی کمک کردند، ادامه داد: حدود صد تیم در سطح شهر اصفهان نمک و شن پاشی و برف شب گذشته را پاکسازی کردند که تاکنون چندین مورد ریزش آوار و رانش زمین رخ داده است. با توجه به انباشت آبی که در اصفهان داشتیم.

رییس سازمان مدیریت بحران استان اصفهان اعلام کرد: همچنین محدودیت هایی برای مصرف گاز و گازرسانی خانگی در صنایع آهن و سیمان این استان البته در تولید گرما با رعایت نکات ایمنی اعلام شده است. و وسایل گازسوز با کنترل های ایمنی در نصب و استفاده از بخاری ها و حصول اطمینان از باز شدن خروجی دود از دودکش ها در اماکن عمومی، کارگاه ها، معادن، مساجد، منازل مسکونی و مصرف گاز در تمامی بخش های مصرف صرفه جویی باید مد نظر قرار گیرد.

وی در پایان گفت: شماره تلفن اورژانس 141، ماه قرمز 112، اورژانس 115، 125 آتش نشانی، شهرداری 144 امداد گاز، 122 آب و فاضلاب، 121 شامل برق رسانی و نیروی انتظامی 110 است. برای پاسخگویی به کسانی که به کمک نیاز دارند شبانه روزی خدمت خواهند کرد.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موج سرد قطبی و بارشی جدید در راه اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موج سرد قطبی و بارشی جدید در راه اصفهان"، کلیک کنید.