میوه 3 میلیون تومانی در تهران!

میوه 3 میلیون تومانی در تهران!

EDHA:

حضور “موز” در کنار میوه های معمولی سال هاست که در شکوه و قدرت بوده است. و این میوه گران قیمت که زمانی نماد تجمل بود. الان قیمتش مثل بقیه میوه های معمولیه.

موز اکنون جای خود را به میوه های لوکس داده است. که نام برخی را نشنیده اید؛ و این روزها در برخی از میوه فروشی های لوکس با قیمت های بالا به فروش می رسند. محصولاتی که اغلب از کشورهای گرمسیری منشا می گیرند. و بدون توجه به ذات و ذایقه شان، سر از کلبه میوه های ایرانی گرفته اند.

در روزهای اول که این میوه ها با قیمت های بالا و قیمت های نادرست وارد بازار می شدند، افراد کمی به آنها نگاه می کردند. چون ذایقه و ظاهر آنها برای مردم شناخته شده نبود. اما کم کم تعداد مغازه های مرکز و شمال شهر پر شد، این میوه ها به خانه ها راه پیدا کردند و حالا بعد از چند سال مشتریان خاص خود را دارند.

شایان ذکر است واردات این میوه های لوکس در انحصار عده ای است که قیمت این محصولات بدون هیچ قانونی و تنها بر اساس تصمیم واردکنندگان از سوی آنها تعیین می شود.

به همین دلیل است که لیچی کیلویی 3 میلیون و 100 هزار تومان، زغال اخته کیلویی 2 میلیون تومان، آووکادو کیلویی 460 هزار تومان و میوه ستاره ای کیلویی 460 هزار تومان به فروش می رسد. یک کیلو 1 میلیون و 700 هزار تومان.

البته این میوه ها کیلویی نیست بلکه دانه ای یا گرمی به فروش می رسد چرا که افراد کمی هستند که این میوه ها را با این قیمت نجومی هر کیلو بخرند. این در حالی است که در کشورهای دیگر همین میوه ها با قیمت بسیار پایین و معمولی به فروش می رسد و غذای لوکس محسوب نمی شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "میوه 3 میلیون تومانی در تهران!" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "میوه 3 میلیون تومانی در تهران!"، کلیک کنید.