نجات 2 سرنشین قایق در آب های عسلویه

نجات 2 سرنشین قایق در آب های عسلویه

EDHA:

مصطفی حاجی رضایی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از تماس تلفنی بستگان یک فروند قایق موتوری با مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی اسلاوی مبنی بر عدم بازگشت قایق مفقودی پس از هماهنگی های لازم. 20 قایق نجات از عسلوی به منطقه اعزام شده است.

وی گفت: قایق نجات بلافاصله منطقه تعیین شده را جست و جو و پس از سه ساعت و پانزده دقیقه اعلام کرد که قایق مفقود شده را پیدا کرده و دو سرنشین آن را به ساحل آورده است.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: کشتی ناجی 20 ساعت 10 شب در بندر پارس غرق شد و نجات یافتگان تحویل داده شدند.

حاجی رضایی تصریح کرد: دریانوردان در صورت بروز هرگونه مشکل در اسرع وقت با سامانه تلفنی 1550 تماس بگیرند.

وی افزود: همچنین از شناورها درخواست می شود قبل از هر تردد وضعیت دریا را برای اطمینان از مناسب بودن شرایط بررسی کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نجات 2 سرنشین قایق در آب های عسلویه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نجات 2 سرنشین قایق در آب های عسلویه"، کلیک کنید.