نخستین مجوز مجموعه تفریحی در گناباد صادر شد – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

نخستین مجوز مجموعه تفریحی در گناباد صادر شد - خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری EDHA، حمیدرضا محمودی قوژدی اظهار کرد: با توجه به وجود جاذبه‌های متعدد و متنوع در حوزه‌های مذهبی، فرهنگی، تاریخی و به‌ویژه طبیعی در گناباد، توسعه زیرساخت‌های گردشگری یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در این شهرستان است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گناباد افزود: شهرستان گناباد با اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته و اکنون، بعد از مرکز استان (مشهد)، دارای بیشترین تأسیسات گردشگری در خراسان رضوی و دارای مقام نخست بین شهرستان‌های این استان است.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ یک مجوز بهره‌برداری اقامتگاه بوم‌گردی در شهر گناباد محله نوغاب و در سال ۱۴۰۲ مجوز بهره‌برداری دو خانه مسافر در روستاهای خانیک و گیسور و دو موافقت اصولی رستوران سنتی در شهر بیدخت و گناباد «مسیر گردشگری» قنات قصبه، صادر شد.

محمودی بیان کرد: از ابتدای امسال هم یک مجوز بهره‌برداری و یک موافقت اصولی اقامتگاه بوم گردی در روستای ریاب و همچنین اخیراً هم نخستین موافقت اصولی مجموعه تفریحی و گردشگری شهرستان در روستای شوراب برای نخستین بار صادر شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گناباد گفت: این مکان، نخستین مجموعه تفریحی و گردشگری مجوزدار شهرستان واقع در روستای شوراب و قلعه حسن خان است که بخش خصوصی در حال راه اندازی آن است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نخستین مجوز مجموعه تفریحی در گناباد صادر شد – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نخستین مجوز مجموعه تفریحی در گناباد صادر شد – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.