نقش موثر دانشگاهیان و فعالان فرهنگی در تحقق جهاد تبیین

نقش موثر دانشگاهیان و فعالان فرهنگی در تحقق جهاد تبیین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میاندوآب عنوان کرد: جهاد تبیین در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید دانشگاهیان، فعالان فرهنگی و اجتماعی به این موضوع توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری EDHA، نشست کرسی های آزاداندیشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، مسیول بسیج اساتید و دانشجویی دانشگاه های میاندوآب، استادان، کارکنان و دانشجویان در سالن کنفرانس ولایت واحد میاندوآب برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میاندوآب در این نشست با تبیین جایگاه اصیل انتخابات در سرنوشت آینده کشور گفت: محور اصلی انتخابات مشارکت مردمی است و نقش دانشگاهیان در برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم و ایجاد امیدآفرینی بین مردم مهم است.

محمد پیری افزود: جهاد تبیین و پرداختن به مقوله دین مداری و پایبندی به اصول اصیل اسلامی و نقش مردم سالاری در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید دانشگاهیان، فعالان فرهنگی و اجتماعی به این موضوع توجه داشته باشند.

نقش موثر دانشگاهیان و فعالان فرهنگی در تحقق جهاد تبیین

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب هم در این نشست با بیان نقش دانشگاهیان و مراکز علمی و حوزوی در برگزاری یک انتخابات پرشور و آگاهانه بین آحاد جامعه گفت: انتخابات نماد عزت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی در عرصه بین المللی است و برای ساختن کشوری قوی، توانمند و آباد حضور حداکثری و انتخاب اصلح از شروط لازم برای موفقیت در این عرصه است و خوشبختانه این حضور پرشور بود.

پیام خدایی متذکر شد: اهمیت حضور مردم در انتخابات بسیار مهم و تاثیرگذار است؛ چراکه در ناامید کردن دشمنان و خنثی سازی ترفند های دشمنان مهم بوده و می تواند در عرصه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در گام دوم انقلاب قوی تر و توانمندتر از گذشته عمل کند.

وی یادآور شد: انتخابات به عنوان ضرورتی مهم در برقراری امید در جامعه بیش از پیش مورد توجه مردم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقش موثر دانشگاهیان و فعالان فرهنگی در تحقق جهاد تبیین" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقش موثر دانشگاهیان و فعالان فرهنگی در تحقق جهاد تبیین"، کلیک کنید.