هزاران جوان فلسطینی داوطلب حضور در جنگ علیه رژیم صهیونیستی هستند

هزاران جوان فلسطینی داوطلب حضور در جنگ علیه رژیم صهیونیستی هستند

منابع ویژه در گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند تمامی گردان‌های مقاومت در غزه، سیلی از درخواست جوانان غزه را برای حضور داوطلبانه در گردان‌های مقاومت در جنگ با رژیم صهیونیستی دریافت کردند.

به گزارش EDHA، منابع نزدیک به گردان‌های الاقصی و شهید عمر القاسم گفتند این گردان‌ها روزانه صدها درخواست از سوی جوانان غزه برای حضور داوطلبانه در جنگ با رژیم صهیونیستی دریافت می‌کنند.

منابع مذکور گفتند این درخواست‌ها برای خدمت نظامی تنها به ۲ جنبش بزرگ حماس و جهاد اسلامی محدود نمی‌شود و به حدی زیاد است که گروه‌های مقاومت در حال رایزنی برای تامین بودجه مالی جذب سرباز و آموزش آنها هستند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هزاران جوان فلسطینی داوطلب حضور در جنگ علیه رژیم صهیونیستی هستند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هزاران جوان فلسطینی داوطلب حضور در جنگ علیه رژیم صهیونیستی هستند"، کلیک کنید.