هشدار جدی پلیس به کسانی که دنبال جرایم سازمان یافته هستند

هشدار جدی پلیس به کسانی که دنبال جرایم سازمان یافته هستند

EDHA/گیلان جانشین رییس پلیس کشور گفت: به کسانی که به دنبال جرایم سازمان یافته هستند و به آن سوی آب هدایت می شوند و به کسانی که مکان هایی را به این گونه مجرمان اجاره می دهند هشدار جدی می دهیم. این افراد مجرم هستند و در صورت مشاهده چنین تخلفی، قانون اجرا می شود.

سردار قاسم رضایی امروز در حاشیه جلسه پنجمین کمیسیون عملیاتی فرماندهی انتظامی استان گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گیلان منطقه ای تاریخی و دروازه تمدن شمال آسیا است که در سراسر این منطقه نقش موثری داشته است انقلاب و دفاع مقدس و هشت هزار شهید با سرشان نماد ارزش دین و نظام است و این راه الهی ادامه دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور افزود: ما افتخار می کنیم که خدمتگزار این نظام هستیم و ادامه راه شهدا پیروزی بزرگی است از شهید روحانی سردار مزرکچک خان شهدای انقلاب و دفاع مقدس. ، زیارت و امنیت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به کشور گفت: وی به مناسبت درگذشت معمار کبیر انقلاب در سخنانی یاد و خاطره شهدای انقلاب را برای وی بسیار سخت خواند مثل شهدا یاد بگیر خدمت، اما انقلاب اسلامی جاودانه است و ما وارثان راه شهدا هستیم.

سردار رضایی با اشاره به اقدامات خوب قوماندانی امنیه ننگرهار در ارزیابی گفت: فرماندهی پولیس این ولایت در همه عرصه ها سرآمد است عملکرد خادمان مردم در خطوط انتظامی استان.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور تصریح کرد: گیلان همواره استانی مهمان نواز است و مسافرانی که به این استان می روند در ساعات مختلف شبانه روز تردد می کنند به همین دلیل ساعت کاری ماموران پلیس در این استان 24 ساعته است نشان دهنده حضور پلیس در منطقه است. برآوردها، مشاهدات و ارزیابی ها نشان از صداقت و صداقت فرماندهان انتظامی این استان در این زمینه دارد.

وی در ادامه بیان کرد: مردم محترم، عاطفی، انقلابی و متدین این استان بارها خواستار آمدن آرامش به این استان در کنار میهمان نوازی بالا هستند گیلان.

سردار رضایی تصریح کرد: اجرای قوانین را مانند گذشته پیگیری می کنیم و با اخلالگران نظم و امنیت طبق قانون برخورد می کنیم و ترک عمل طبق قانون انجام می شود.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اجرای طرح های مختلف امنیتی و امنیتی گفت: معتقدیم تهدید جدی برای نظام دیگر امکان پذیر نخواهد بود اما تهدید نرم وجود دارد و آن را رصد می کنیم. این هوشمندانه است. مردم برای اجرای «طرح نور» در رده های پلیسی به فرزندان خود نمره بالایی داده اند، به همین دلیل با همه سختی ها در چارچوب قانون به طور دقیق و درست به وظایف خود عمل می کنیم. بر اساس برآوردها، اجرای طرح در استان گیلان بهبود یافته و ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و ورود گردشگران به سواحل و دریاها باید این نکته را در نظر گرفت که همه حق بهره مندی را دارند اما قوانین باید رعایت شود و قانون را با قاطعیت اجرا می کنیم. در طرح دریا از همه ظرفیت ها به ویژه بسیج و بانوان بسیجی استفاده می کنیم.

سردار رزایی تاکید کرد: طرح دریا بسته نشده و با جدیت پیگیری می شود، اگر اقدامی نکنند قطعا برگردانده می شوند، این با جنایت آشکار فرقی ندارد. در دریا یا در ساحل رخ می دهد. ما به کسانی که به دنبال جرایم سازمان یافته و به آن سوی آب هدایت می شوند و همچنین کسانی که محل را به چنین مجرمانی اجاره می دهند، نیز مجرم هستند، در صورت مشاهده چنین تخلفاتی، هشدار جدی می دهیم، بنابراین در صورت وجود هتل، قانون اجرا می شود. مهمانسراها، رستوران ها، کافه ها و ویلاها و غیره نباید به عنوان اماکن مجرمانه تلقی شوند، باید از آنها به درستی استفاده شود و با هرگونه رفتار غیرقانونی و هنجار شکنی برخورد خواهد شد.

معاون حاکمیت قانون کشور تاکید کرد: با متخلفان در سواحل به شدت برخورد خواهد شد.

وی مبارزه با سرقت، برخورد جدی با سارقان و معتادان متجاهر را از اقدامات موثر پلیس گیلان عنوان کرد. حضور اتباع خارجی غیرقانونی در این استان یکی دیگر از خطوط اصلی پلیس است.

سردار رضایی برخورد با مهمات، قاچاق و سلاح های غیرمجاز را از دیگر وظایف پلیس دانست و گفت: پیشنهاد و اصرار داریم کسانی که سلاح غیرمجاز دارند به مراکز مربوطه تحویل داده و از قاچاق هر نوع سلاح جلوگیری کنند. با کسانی که مجوز سلاح گرم داشته باشند برخورد جدی می شود اما در صورت استفاده غیرقانونی از آن در مرحله اول مجوز آنها باطل می شود.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور تصریح کرد: گیلان از جمله استان هایی است که ازدحام ترافیکی دارد به همین دلیل رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و کاهش میزان تلفات و تصادفات رانندگی بسیار حایز اهمیت است.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار جدی پلیس به کسانی که دنبال جرایم سازمان یافته هستند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار جدی پلیس به کسانی که دنبال جرایم سازمان یافته هستند"، کلیک کنید.