هشدار سیل و رانش زمین در پی بارش‌های سیل‌آسا در سواحل دریای ژاپن

هشدار سیل و رانش زمین در پی بارش‌های سیل‌آسا در سواحل دریای ژاپن

سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد که هوای گرم و مرطوب که در مقابل باران ثابت بر فراز دریای ژاپن حرکت می کند، شرایط جوی را به ویژه در سواحل دریای ژاپن ناپایدار کرده است.

به گزارش EDHA، از ساعت 13 امروز (سه‌شنبه) به‌مدت سه ساعت در شهر ماتسو استان شیمان 108 میلی‌متر باران بارید و این شدیدترین بارندگی از ابتدای کار سازمان هواشناسی است این کشور داده ها را ثبت کرده است.

همچنین 250 میلی متر باران در 48 ساعت در استان یاماگاتا باریده است و این بارندگی ها بیشتر از بارش های معمولی این منطقه در تیرماه سال گذشته است.

از سوی دیگر در برخی استان ها در این مناطق هشدار رانش زمین داده شده است.

به گزارش شبکه «ان اچ کی»، چندین شهر حاشیه دریای ژاپن تا روز چهارشنبه شاهد بارش شدید باران بود. در همین حال، پیش بینی می شود که آب و هوا پایدار بماند و بارش باران به طور عمده در شرق و غرب ژاپن افزایش یابد.

در حال حاضر سازمان هواشناسی ژاپن نسبت به وقوع سیل، رانش زمین و طغیان رودخانه ها در مناطق کم ارتفاع هشدار داده است.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار سیل و رانش زمین در پی بارش‌های سیل‌آسا در سواحل دریای ژاپن" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار سیل و رانش زمین در پی بارش‌های سیل‌آسا در سواحل دریای ژاپن"، کلیک کنید.