هشدار نارنجی بارش‌های سیل‌آسا در ۵ استان

هشدار نارنجی بارش‌های سیل‌آسا در ۵ استان

EDHA:

در جنوب شرق فارس، جنوب شرق بوشهر، شمال و شرق هرمزگان، شمال شرق کوه گیلوه و بویار احمد و در غرب کرمان خطراتی مانند باران سیل آسا، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک در برخی نقاط ایجاد می شود .

از عوارض آن می توان به احتمال طغیان فصلی رودخانه ها و افزایش ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، رعد و برق، آبگرفتگی معابر عمومی، فرسایش جاده ها، تشکیل آب و سیل، بادهای شدید، گرد و غبار و کاهش دید افقی اشاره کرد. آسیب به سازه های موقت و محصولات کشاورزی.

در نتیجه پرهیز از هرگونه تردد و ایستادن در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، پرهیز از چادر زدن و چادر زدن در کنار رودخانه ها و مسیل ها، پرهیز از فعالیت های طبیعت گردی به ویژه در بعد از ظهر در مواقعی از فعالیت های کوه نوردی، پرهیز از حیوانات. چرا و تردد عشایر در رودخانه ها و ارتفاعات، تقویت سازه های موقت، لایروبی قنوات و افتتاح پل ها و اقدامات لازم برای جلوگیری از آسیب به بخش کشاورزی، جابجایی محصولات کشاورزی برداشت شده و آماده سازی راه. وزارت نیرو و سایر نهادهای اجرایی که خدمات و کمک ارائه می کنند توصیه هایی خواهند داشت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار نارنجی بارش‌های سیل‌آسا در ۵ استان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار نارنجی بارش‌های سیل‌آسا در ۵ استان"، کلیک کنید.