هواشناسی ۱۳ شهریور ۱۴۰۳/ کاهش نسبی دما در نوار شمالی

هواشناسی ۱۳ شهریور ۱۴۰۳/ کاهش نسبی دما در نوار شمالی

EDHA:

صدیق ضیائان در گفت و گو با EDHA گفت: روز سه شنبه (13 شاهرخ) در جنوب سیستان و بلوچستان و در ارتفاعات البرز مرکزی در بعدازظهر و شب بارش باران پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در این مدت در شرق کشور، در برخی نقاط مرکز، در جنوب غرب، در شمال غرب و در روزهای پنجشنبه و جمعه (15 و 16 قابروگلی) علاوه بر این مناطق، در جنوب حاشیه های مرکز البرز، بادهای شدید و گاهی ابری از خشکی دور نیست.

رئیس مرکز ملی پیش بینی خطرات جوی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی اضافه کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه کاهش نسبی دما در مناطق شمالی کشور پیش بینی می شود و دریای خزر تا روز جمعه مواج خواهد بود

وی درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا 23 شهریور صاف، وزش باد در بعدازظهر با دمای بین 25 تا 35 درجه سانتیگراد و روز بعد هوا افزایش می یابد شرایط تهران افزایش خواهد یافت. 24 شهریورماه صاف و در بعدازظهر کمینه و بیشینه دمای 26 و 36 درجه پیش بینی می شود.

ضیائان در پایان تصریح کرد: شهرکرد با 7 و 8 درجه سانتیگراد و دهواز با 46 درجه سانتیگراد فردا و فردای آن روز سردترین و گرمترین مراکز استانها خواهند بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هواشناسی ۱۳ شهریور ۱۴۰۳/ کاهش نسبی دما در نوار شمالی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هواشناسی ۱۳ شهریور ۱۴۰۳/ کاهش نسبی دما در نوار شمالی"، کلیک کنید.