هیات دولت وارد تبریز شدند/ پیکرهای شهدا در گلزار شهدای وادی رحمت

هیات دولت وارد تبریز شدند/ پیکرهای شهدا در گلزار شهدای وادی رحمت

به گزارش EDHA از تبریز، گفته می شود قرار است با حضور اعضای هیات دولت مراسم تشییع در تبریز برگزار و مردم قدرشناس این شهر با پیکر شهدای این حادثه وداع نمایند.

در همین حال پیکرهای شهدای سقوط بالگرد حامل رییس جمهور و همراهان وی به تبریز منتقل و هم اکنون در گلزار شهدای وادی رحمت هستند.

مردم عزادار تبریز مقابل بیت امام جمعه تجمع کرده و ضمن عزاداری و سینه زنی این ضایعه را به پدر ایشان تسلیت گفتند.

به دنبال حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رییس جمهور، مردم آذربایجان امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و شهادت آنان و دیگر سرنشینان بالگرد، سراسر این خطه از میهن اسلامی در بهت و سوگ فرو رفته است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هیات دولت وارد تبریز شدند/ پیکرهای شهدا در گلزار شهدای وادی رحمت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هیات دولت وارد تبریز شدند/ پیکرهای شهدا در گلزار شهدای وادی رحمت"، کلیک کنید.