واکنش وزارت ارتباطات به تحریف صحبت های رییس جمهور

واکنش وزارت ارتباطات به تحریف صحبت های رییس جمهور

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: بگذارید مردم از فیبرنوری پرسرعتی که شما فراهم نکردید ولی دولت سیزدهم در حال تحقق آن است بهره مند شوند؛عدد 7.5میلیون “پوشش” است که لازمه اتصال است.

به گزارش EDHA، آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات دولت دوازدهم با تحریف سخنان رییس جمهوری مدعی شد که آقای رییسی گفته اند اکنون هفت و نیم میلیون ایرانی از فیبر نوری استفاده می کنند. 

این در حالی است که رییس جمهور در مراسم افتتاح طرح پوشش سراسری شبکه فیبر نوری استان قم، گفت: در سراسر کشور اعلام آمار هفت و نیم میلیون خانواده ایرانی که می توانند [از فیبر نوری] استفاده کنند اعلام امیدبخشی است. 

در این راستا محمد احسان خرامید_ مشاور وزیر ارتباطات و رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات در واکنش به این موضوع با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی داخلی اظهار کرد:آقای جهرمی،بگذارید مردم از فیبرنوری  پرسرعتی که شما فراهم نکردید ولی دولت سیزدهم در حال تحقق آن است بهره مند شوند. 

وی افزود: بازهم مثل موضوع اقتصاد عجله کردید، حوزه خودتان هم درست نمیشناسید، رییس جمهور بیان کردند می توانند استفاده کنند نه استفاده میکنند. 

خرامید تاکید کرد: عدد 7.5میلیون “پوشش” است که لازمه اتصال است. 

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش وزارت ارتباطات به تحریف صحبت های رییس جمهور" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش وزارت ارتباطات به تحریف صحبت های رییس جمهور"، کلیک کنید.