ورود خودرو به گیلان از مرز 400 هزار گذشت – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

ورود خودرو به گیلان از مرز 400 هزار گذشت - خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

ولی جهانی در گفت و گو با خبرنگار EDHA به تشریح جزییات آماری ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گیلان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون پرداخت و اظهار کرد: بر اساس داده های آماری تعداد خودروهای وارد گیلان شده از مرز 400 هزار خودرو گذشت.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از خروج 286 هزار خودرو از این استان خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود یک میلیون و 964 هزار نفر از مبادی زمینی و هوایی وارد گیلان شدند و یک میلیون و 480 هزار نفر هم از این استان خارج شدند.

جهانی از ثبت اقامت 370 هزار نفر _ شب در گیلان خبر داد و بیان کرد: این آمار نسبت به مات مشابه سال گذشته 11.77 درصد کاهش داشته است.

وی از اقامت 174 گردشگر خارجی در گیلان خبر داد و افزود: این افراد دارای ملیت آذربایجان، روسیه، فرانسه، ترکیه، افغانستان، ترکمنستان، مصری و چینی هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از بازدید افزون بر 45 هزار نفر از اماکن گردشگری و تاریخی این استان خبر داد و اضافه کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 37.27 درصدی داشته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود خودرو به گیلان از مرز 400 هزار گذشت – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود خودرو به گیلان از مرز 400 هزار گذشت – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.