پرتردد ترین محورهای چهارمحال وبختیاری کدامند؟

پرتردد ترین محورهای چهارمحال وبختیاری کدامند؟

به گزارش خبرگزاری EDHA چهارمحال وبختیاری ، لاله اشرفی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اعلام کرد تردد بین استانی در خرداد ماه ۱۴۰۳ نسبت به ماه گذشته ۳.۶ درصد و نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۵.۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی گفت: شهرکرد – فرخشهر و فرخشهر – شهرکرد و سورشجان – شهرکرد پر ترددترین محورها در خرداد ماه ۱۴۰۳ بوده است

اشرفی در رابطه با مقاصد پلاک های مشاهده شده استان در کشور عنوان کرد:استان‌های اصفهان، قم و خوزستان بیشترین سهم مقاصد سفر پلاک استان را داشته اند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد:از ابتدای خرداد ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۵ درصد سهم وسایل نقلیه غیر بومی در استان افزایش داشته است.
اشرفی در رابطه با سرعت متوسط خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان در خرداد ۱۴۰۳ عنوان کرد: متوسط سرعت ۷۹.۳ کیلومتر بوده که در محور شهرکرد – فرخشهر بالاترین سرعت متوسط به ثبت رسیده است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرتردد ترین محورهای چهارمحال وبختیاری کدامند؟" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرتردد ترین محورهای چهارمحال وبختیاری کدامند؟"، کلیک کنید.