پزشکیان بر حمایت ایران از سوریه تاکید کرد

پزشکیان بر حمایت ایران از سوریه تاکید کرد

بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه و پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب ایران در تماس تلفنی درباره موضوعات مختلفی گفتگو کردند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری EDHA، بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه و مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب ایران تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند.

در این گفتگوی تلفنی، روابط دوجانبه میان دو کشور و افق گسترش و تقویت روابط در همه زمینه‌ها مورد بحث و رایزنی قرار گرفت.

در جریان این تماس تلفنی بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه تاکید کرد که روابط میان سوریه و جمهوری اسلامی ایران بر اساس وفاداری متقابل و متکی بر اصول است و اهمیت خود را از مقاومت در برابر هژمونی در منطقه‌ای آشفته که هدف طمع‌ورزی‌های تاریخی استعماری قرار گرفته است، می‌گیرد.

پزشکیان نیز بر حمایت ایران از سوریه و مقاومت و نیز تقویت روابط دوجانبه و اجرا شدن توافقات میان دو کشور به گونه‌ای که به نفع دو ملت باشد، تاکید کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پزشکیان بر حمایت ایران از سوریه تاکید کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پزشکیان بر حمایت ایران از سوریه تاکید کرد"، کلیک کنید.