پلمب مغازه بنکداران متخلف در بازار انبار نفت

پلمب مغازه بنکداران متخلف در بازار انبار نفت

شهردار منطقه ۱۱ تهران از تداوم و اجرای رأی بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها برای برخورد با اصناف متخلف در محله انبار نفت خبر داد.

به گزاری خبرگزاری EDHA، سیدمحمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: چند واحد از اصناف بنکداری بازار مواد غذایی انبار نفت تهران به دلیل سد معبر و مزاحمت برای مردم پلمب شد.

وی افزود: در ادامه روند رسیدگی به رفع مزاحمت‌های صنفی و برخورد با اصنافی که با ایجاد سد معبر و اشغال پیاده‌روها موجبات اختلال در تردد شهروندان را فراهم می‌آورند و همچنین رسیدگی به شکایات شهروندان در جهت رفاه حال آنها، اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری منطقه ۱۱ تهران نسبت به پلمب دو واحد صنفی متخلف در خیابان انبار نفت به پلاک‌های ۵۵ و ۱۸۲ اقدام کرد.

موسوی تصریح کرد: برخورد با متخلفین ادامه دارد و بی مماشات به دلیل تضییع حقوق شهروندی سکنه در این محله مطابق قانون برخورد می‌کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلمب مغازه بنکداران متخلف در بازار انبار نفت" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلمب مغازه بنکداران متخلف در بازار انبار نفت"، کلیک کنید.