پیش فروش سوالات امتحان نهایی؛ فقط 6 میلیون و 900 هزار تومان یا 115 تتر!

پیش فروش سوالات امتحان نهایی؛ فقط 6 میلیون و 900 هزار تومان یا 115 تتر!

EDHA:

مقرر شد امتحانات نهایی دانش آموزان خرداد از 30 مردادماه آغاز شود، اما به دلیل مشکلات فنی در توزیع کارت آزمون و حادثه رانندگی بالگرد رییس جمهور و هییت همراه، امتحانات به تعویق افتاد و در نهایت در خرداد شروع شد.

هنوز امتحانات شروع نشده بود که کانال های مختلف اقدام به فروش سوالات امتحانی کردند و نکته جالب اینجاست که برخی از این کانال ها بیش از 100 هزار عضو دارند و ادعا می کنند به سوالات امتحان نهایی دسترسی دارند.

سوالات در دو ماژول به داوطلبان ارایه می شود. اول شب قبل از امتحان و دومی در روز امتحان به کسانی که پرداخت می کنند داده می شود. یکی از این کانال ها قیمت استعلام پیش فروش تمامی دوره ها را 6 میلیون و 900 هزار تومان تعیین کرده است. هزینه هر درس 3 میلیون و 300 هزار تومان می باشد.

برخی از کانال ها در ازای ارایه سوالات امتحان نهایی و پاسخ آنها مبلغی معادل 3 میلیون تومان به صورت ارز دیجیتال دریافت می کنند. تومان برابر با 50 تتر است.

همه کانال ها می گویند: دیگران جعلی هستند

آنها با بررسی همه این کانال ها در پیام های زیادی به دانش آموزان و داوطلبان می گویند که کانال های دیگر جعلی هستند و فقط کانال آنها فروشنده معتبر است.

برخی از این کانال ها با ارسال اسکرین شات از چت های دانشجویی و داوطلبان مشتریان ابراز رضایت می کنند، این تصور را ایجاد می کنند که همه مشتریان از سوالات پخش راضی هستند.

نکته مهم این است که این کانال ها تا پایان امتحانات دانش آموزان بدون دغدغه فعال بوده و مشغول تبلیغات و فعالیت هستند.

انتشار سوالات امتحان نهایی 11 دقیقه پس از شروع آزمون

این کانال ها با تبلیغات مختلف که تعداد استعلام فروش محدود است و یا قیمت در لحظه آخر افزایش قابل توجهی یافته است، داوطلبان و دانشجویان را تشویق به خرید می کنند.

برخی از این کانال ها کمی قبل از شروع امتحانات نهایی، بخش پرسش و پاسخ را در کانال خود قرار می دهند و ادعا می کنند که تمام سوالات و پاسخ ها را برای مشتریان ارسال کرده اند، اما انتشار پاسخ ها بعداً چه فایده ای دارد؟ شروع تست؟

یک شبکه 11 دقیقه پس از شروع آزمون بخشی از سوالات را در کانال خود پخش می کند، در حالی که مرکز سنجش و تضمین کیفیت آموزش و پرورش می گوید سوالات نیم ساعت بعد از شروع آزمون در سایت قرار می گیرد. امتحان!

آموزش: گول این کانال ها را نخورید

محسن زری، رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: این کانال ها به سوالات آزمون قبل از شروع آزمون دسترسی ندارند و تا جایی که دیدیم آنها را می دهند. نمونه یا نمونه سوالات شب قبل از آزمون و گاهی پرونده ای برای داوطلبان وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: انتشار سوالات امتحانی بعد از شروع آزمون چه فایده ای دارد؟ دانش آموزان و داوطلبان نباید فریب این کانال ها را بخورند. دانش آموزان و داوطلبان فقط باید کتاب درسی را مطالعه کنند و بدانند که سوالات امتحان از داخل کتاب درسی پرسیده می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش فروش سوالات امتحان نهایی؛ فقط 6 میلیون و 900 هزار تومان یا 115 تتر!" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش فروش سوالات امتحان نهایی؛ فقط 6 میلیون و 900 هزار تومان یا 115 تتر!"، کلیک کنید.