کارخانه: برای حضور در استقلال با من صحبت شده است/ مربی برادران مجیدی بودم، سابقه فوتبالی ام را از مظلومی و جباری بپرسید

در گفت و گو با EDHA

کارخانه: برای حضور در استقلال با من صحبت شده است مربی برادران مجیدی بودم، سابقه فوتبالی ام را از مظلومی و جباری بپرسید

دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال گفت: دو رشته‌ای بودم و اول فوتبال بازی می‌کردم، بعد وارد والیبال شدم.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری EDHA، در خصوص اینکه نام او به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال معرفی شده، اظهار کرد: صحبت‌هایی شده تا این اتفاق بیفتد. امروز به باشگاه استقلال می‌روم و بعد از آن می‌توانم در این باره کامل‌تر صحبت کنم.

مشاور عالی و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال در واکنش به اینکه او را همه به عنوان چهره والیبالی می‌شناسند و استقلال باشگاهی فوتبالی است، تصریح کرد: اتفاقاً من فوتبالی هستم. رشته اول من فوتبال بوده و بعد وارد والیبال شدم. حتی در لیگ یک بازی کرده‌ام. عضو تیم منتخب نیرو‌های مسلح بودم.

کارخانه به EDHA تاکید کرد: می‌توانید از پرویز مظلومی و علی جباری بپرسید. من صنایع دفاعی بودم و در تیم صنایع دفاع بازی می‌کردم. می‌توانید از فرهاد و فرزاد مجیدی بپرسید که برای تمرین والیبال پیش من می‌آمدند و من همزمان در تیم صنایع پارچین فوتبال بازی می‌کردم. من دو رشته‌ای هستم.  

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کارخانه: برای حضور در استقلال با من صحبت شده است/ مربی برادران مجیدی بودم، سابقه فوتبالی ام را از مظلومی و جباری بپرسید" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کارخانه: برای حضور در استقلال با من صحبت شده است/ مربی برادران مجیدی بودم، سابقه فوتبالی ام را از مظلومی و جباری بپرسید"، کلیک کنید.