کشف تریاک در مرز سراوان

کشف تریاک در مرز سراوان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش اطلاعاتی نیروهای مرزبانی سراوان از ورود 300 کیلوگرم تریاک به این کشور جلوگیری شد.

به گزارش EDHA، سردار رضا شجاعی ضمن گزارش این خبر گفت: مرزبانی گردان مرزی سروان با اقدامات اطلاعاتی گسترده به مدارکی مبنی بر قاچاق محموله بزرگ مواد مخدر از مناطق مرزی دست یافتند. منطقه امنیتی این شهر در عمق کشور قرار دارد.

وی افزود: با دریافت این خبر تعدادی از تیم های کارآگاهی و عملیاتی وارد عمل شده و با کنترل تردد قاچاقچیان، خودروی اعضای این گروه را در حالی شناسایی کردند که اعضای این گروه خودروی مورد نظر در حال حمل محموله بزرگ مواد مخدر بود. در یک ثانیه راه ها

سردار شجاعی تصریح کرد: قاچاقچیان مرگ می خواستند مواد مخدر را در فرصتی مناسب از نقطه صفر مرزی به امور داخلی کشور ارسال کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات یک سرباز نیروی مرزی به شهادت رسید و یک دستگاه خودروی خالی، دو قبضه سلاح و 300 کیلوگرم مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد. 298 کیلوگرم تریاک و 2 کیلوگرم هرویین کشف و کشف کردند.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری و همکاری نهادهای امنیتی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد اقدامات صحیح و به موقع نیروهای مرزبانی و رفع این پدیده ناخوشایند با همکاری باشیم. از سازمان های مسیول. که زنان را در کشور نابود می کند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف تریاک در مرز سراوان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف تریاک در مرز سراوان"، کلیک کنید.