کشف 3800 قطعه مخابراتی قاچاق در شمال تهران

کشف 3800 قطعه مخابراتی قاچاق در شمال تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بیش از 3 هزار انواع تجهیزات مخابراتی را در شمال تهران کشف و ضبط کرد.

به گزارش آساناسرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران با انجام اقدامات فنی و پلیسی چهار دستگاه خودروی حامل قاچاقچیان را در منطقه کاشنک هدف قرار دادند. رسیدگی به این پرونده پس از اقدامات فنی و تحقیقات اولیه ماموران پلیس آگاهی در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد چندین خودروی حامل مواد مخدر از استان های غربی کشور در این محدوده متوقف و آماده انتقال مواد مخدر هستند. .

وی با بیان اینکه ماموران با حضور در این محل خودرو را متوقف کردند، گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان قصد مخفی کردن و اختفای کالا را داشتند و ظاهراً قصد داشتند کالاهای زیادی از کشور حمل شود. شهرهای غربی به تهران اما در تحقیقات تکمیلی مواد مخدر کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران تصریح کرد: 3813 دستگاه تجهیزات مخابراتی قاچاق در اقلام کشف شده است که تمامی آنها توسط پلیس کشف و به همراه افراد متهم تحویل مراجع قضایی و قضایی شدند. کارشناسان همچنین ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 40 میلیارد ریال اعلام کردند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 3800 قطعه مخابراتی قاچاق در شمال تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 3800 قطعه مخابراتی قاچاق در شمال تهران"، کلیک کنید.