کمک نقدی 71 میلیارد ریالی هموطنان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

کمک نقدی 71 میلیارد ریالی هموطنان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

رییس سازمان داوطلبان گفت: ده روز از کمپین همدردی و مهربانی ماه سرخ می گذرد که تا دیروز کمک نقدی شهروندان به خانواده های سیل زده سیستان و بلوچستان به 71 میلیارد ریال رسید.

به گزارش EDHA، وحید سلیمی رییس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: پس از گذشت ده روز از آغاز کمپین همدلی و مهربانی جمعیت هلال احمر و مبالغ جمع آوری شده از آن تاریخ تا روز سه شنبه لحاظ شده است. مبلغ کمک نقدی شهروندان به خانواده های سیل زده اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان در بیست و دوم اسفندماه به 71 میلیارد و 627 میلیون ریال رسید.

وی افزود: این کمک ها در قالب کارت، با واریز به شماره حساب و یا از طریق سداد در بانک های ملی و مرکزی جمع آوری شده است.

وی گفت: کمپین «همدردی و مهربانی» با هدف جمع آوری وجوه نقد برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان با اعلام حساب ماه سرخ در بانک های مرکزی و ملی از 22 اسفند آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

بر اساس اطلاعات جمعیت هلال احمر؛ سلیمی افزود: شهروندان می توانند کمک های نقدی خود را در این کمپین با شماره تلفن 4101034741666662 بانک مرکزی و شماره کارت 6367957083666235 و یا با شماره گیری کد دستوری 1*112 جمع آوری کنند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کمک نقدی 71 میلیارد ریالی هموطنان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کمک نقدی 71 میلیارد ریالی هموطنان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان"، کلیک کنید.