گردنه چری مه آلود است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیار گفت: به دلیل بارش برف جاده چری کوهرنگ به دلیل بارش شدید برف مسدود شده و تردد به دلیل وزش باد شدید و دید کم با مشکل مواجه است.

گردن گیلاس سیاه است

EDHA:

به گزارش روابط عمومی حمل و نقل چهارمحال و باختری، روح الله غلامی گفت: با وجود اینکه در حال حاضر جاده چهاردهی به کوهرنگ باز است اما به دلیل دود، برف و بارندگی شدید تنها از پل چرخ در این جاده می توان استفاده کرد. ..

وی افزود: هم اکنون با تلاش نیروهای راهداری تمامی راه های ارتباطی این استان باز و تردد در آنها عادی و صحیح است.

مدیر کل حمل و نقل و حمل و نقل استان از تمامی رانندگان چهارمقام و بختیاری خواست برای تردد در جاده های این استان تجهیزات لازم از قبیل زنجیر چرخ، سوخت کافی، مواد غذایی و لباس گرم همراه داشته باشند و از سفر خودداری کنند.

غلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی 450 نیروی انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان با 300 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در 42 راهداری این استان مستقر و مشغول خدمات رسانی به مردم هستند.

غلامی بیان کرد: همچنین سامانه 141 برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیک جاده ها در خدمت رانندگان و مسافران است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گردنه چری مه آلود است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گردنه چری مه آلود است"، کلیک کنید.