گم شدن دختربچه و پیدا شدن جسدش بعد از ۲۴ ساعت در ریگان کرمان

گم شدن دختربچه و پیدا شدن جسدش بعد از ۲۴ ساعت در ریگان کرمان

EDHA:

مهدی عاریفیا گفت: صبح روز سه شنبه تلفنی از مفقود شدن یک کودک به جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان اطلاع داده شد. خانواده کودک کشاورز هستند و برای کارهای کشاورزی به باغ رفتند و کودک با دو دوستش برای بازی در کنار رودخانه رفت و هر دو که بزرگتر بودند به خانه برگشتند و کودک گمشده از آنها جدا شد.

وی ادامه داد: خانواده کودک ساعت نه صبح متوجه شدند دخترشان در خانه نیست و پس از جست و جو با بخشدار رحمت آباد تماس گرفتند و اعلام کردند دختری در روستای اکبرآباد ضرزا است. ” مفقود شده است

اداره هلال احمر ریگان گفته است: نیروهای امداد و نجات فرحج، ریگان و نورمشیر هلال احمر به منطقه اعزام شده اند و جستجو برای یافتن این کودک 24 ساعته ادامه دارد. همچنین عشایر بسیجی و مردم منطقه دهریزه و چاه ملک در جست و جو همکاری کردند.

وی گفت: برای یافتن این کودک از سه قلاده سگ استفاده شد که بعد از ظهر دیروز (چهارشنبه 30 آبان) نیروهای امدادی با کمک یکی از اهالی منطقه جسد او را پیدا کردند.

عریفینی تصریح کرد: این کودک حدود 20 کیلومتر پیاده روی کرد و در روز اول (سه شنبه) بر اثر طوفان جان باخت.

رئیس هلال احمر ریگان افزود: با توجه به اینکه اکثر روستاهای این شهرستان در حاشیه کویر قرار دارند، برای جست و جو به یک دستگاه موتورسیکلت و یک فروند بالگرد نیاز است و این مفقودترین فرد در سال گذشته اعلام شد . جمعیت هلال احمر و درگذشت نازنین زهرا در سال 1403.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گم شدن دختربچه و پیدا شدن جسدش بعد از ۲۴ ساعت در ریگان کرمان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گم شدن دختربچه و پیدا شدن جسدش بعد از ۲۴ ساعت در ریگان کرمان"، کلیک کنید.