گم شدن یک کودک در کوهدشت/ اعزام تیم جستحوی هلال‌احمر 

گم شدن یک کودک در کوهدشت/ اعزام تیم جستحوی هلال‌احمر 

EDHA/لرستان رئیس جمعیت هلال احمر لرستان از اعزام اکیپ هلال احمر برای یافتن کودک گمشده در یکی از روستاهای شهرستان کوهدشت خبر داد.

محمد کدمی امروز هجدهم قبرگلی در جمع خبرنگاران با اشاره به ناپدید شدن یک کودک در روستای شورابه از توابع دهستان خانا گفت: بنا به گزارش محلی، ساعت نه این کودک در خیابان های این روستا پیدا شد. ساعت امروز صبح ناپدید شد امروز یکشنبه هجدهم زمری است

وی افزود: از صبح امروز عملیات جستجو برای یافتن کودک مفقود شده در روستای شورابه توسط مردم محل آغاز شده است. برای جستجوی این کودک به منطقه کوهدشت اعزام شده است

مدیر جمعیت هلال احمر لارستان ادامه داد: ارین عبدالله چهار ساله است و در صورت پیدا نشدن تیم بعدا این جمعیت جابه جا می شود.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گم شدن یک کودک در کوهدشت/ اعزام تیم جستحوی هلال‌احمر " هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گم شدن یک کودک در کوهدشت/ اعزام تیم جستحوی هلال‌احمر "، کلیک کنید.