گندمکاران حتما بخوانند/ زمان پرداخت مطالبات گندمکاران اعلام شد

گندمکاران حتما بخوانند/ زمان پرداخت مطالبات گندمکاران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری EDHA، در روزهای اخیر شاهد گلایه هایی از سوی کشاورزان درباره عدم پرداخت مطالباتشان بعد از گذشت 2 ماه از تحویل گندم خود به مراکز خرید تضمینی هستیم.

EDHA در گزارشی نوشت: درحالی که در مصوبه شورای قیمت گذاری کالاهای اساسی اعلام شده بود که پول گندمکاران 24ساعته بعد از تحویل پرداخت می شود.

منظور رییس سازمان برنامه و بودجه پنج شنبه هفته پیش اعلام کرد که اوایل این هفته مطالبات کشاورزان پرداخت می شود اما در نشست خبری روز گذشته خود اعلام کرد که این مطالبات تا چند روز دیگر پرداخت می شود.

وزارت جهاد کشاورزی: مطالبات گندمکاران هفته آینده پرداخت می شود

مهاجر معاون وزارت جهاد کشاورزی نیز در این ارتباط اظهار داشت: «من از طرف خودم، وزارت جهاد کشاورزی و دولت از کشاورزان عذرخواهی می کنم به جهت این که قول دادیم پولشان را به موقع بپردازیم اما بنابه دلایلی این مهم تحقق پیدا نکرد».

وی افزود: از اوایل هفته آینده مطالبات گندمکاران پرداخت می شود.

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گندمکاران حتما بخوانند/ زمان پرداخت مطالبات گندمکاران اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گندمکاران حتما بخوانند/ زمان پرداخت مطالبات گندمکاران اعلام شد"، کلیک کنید.